🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31895.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی Y6 2019 معرفی شد؛ موبایلی اقتصادی با ظاهری جذاب

هواوی ماه گذشته از Y6 پرو ۲۰۱۹ رونمایی کرد و حالا مدل معمولی این موبایل را معرفی کرده که از نظر سخت افزاری تا حدودی باهم تفاوت دارند. هواوی Y6 ۲۰۱۹ به نمایشگر ۶.۰۹ اینچی با ...

هواوی ماه گذشته از Y6 پرو ۲۰۱۹ رونمایی کرد و حالا مدل معمولی این موبایل را معرفی کرده که از نظر سخت افزاری تا حدودی باهم تفاوت دارند.

هواوی Y6 ۲۰۱۹ به نمایشگر ۶.۰۹ اینچی با رزولوشن +HD مجهز شده که از تاییدیه TÜV Rheinland بهره برده و نور مضر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آبی را بلاک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می کند. سهم صفحه نمایش از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پنل جلو ۸۷ درصد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است که قابل قبول به نظر می رسد. تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این گوشی از نظر توان پردازش در رده دستگاه های اقتصادی قرار می گیرد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و به چیپست هلیو A22 با ۴ هسته پردازشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و حداکثر کلاک ۲ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی PowerVR Rogue GE8300، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که امکان افزایش آن از طریق کارت microSD وجود دارد. از این نظر  Y6 پرو کمی قدرتمندتر است و از  رم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۳ گیگابایتی بهره می برد.

نسخه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدید y6 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شده که با جذب ۵۰ درصد نور بیشتر به افزایش کیفیت و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وضوح تصاویر در محیط های با نور کم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کمک می کند. دوربین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سلفی هم میزبان سنسوری ۸ مگاپیکسلی است.تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گفته هواوی باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه به صورتی هوشمند بهینه سازی شده و شارژ کافی برای استفاده یک روزه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را تامین می کند. از مشخصات دیگر باید به رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اندروید پای و پورت میکرو USB اشاره کرد. همچنین این گوشی به اسکنر اثر انگشت فیزیکی در پنل عقب مجهز شده که نسخه پرو از آن بی بهره است.

قیمت و تاریخ عرضه هواوی Y6 ۲۰۱۹ هنوز مشخص نشده اما در رنگ های مشکی، آبی و قهوه ای به دست کاربران خواهید رسید.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی گوشی پرچمدار آنر ویو 20 توسط دیجیاتو 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone