🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31257.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باگ جدید پیکسل 3 دوربین را بلا استفاده می‌کند

به نظر می‌رسد که مشکلات و باگ‌های پیکسل 3 تمامی ندارد. چندی پیش متوجه شدیم که پیامک‌ها به صورت خودکار از روی این گوشی حذف می‌شوند و بدنه‌ی آن نیز حین مکالمه‌ی تلفنی بیش از ...

به نظر می‌رسد که مشکلات و باگ‌های پیکسل 3 تمامی ندارد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - چندی پیش متوجه شدیم که پیامک‌ها به صورت خودکار از روی این گوشی حذف می‌شوند و بدنه‌ی آن نیز حین مکالمه‌ی تلفنی بیش از حد داغ می‌گردد. حال متخصصان متوجه شده‌اند که مشکل و باگ نرم افزاری جدیدی موجب می‌شود که کاربر نتواند از اپلیکیشن اصلی دوربین پیکسل 3 استفاده کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران

این در حالی است که اپلیکیشن‌های دیگر هم پیغام «نمی‌توان به دوربین وصل شد» را نمایش می‌دهد و  بدین شکل نیز کاربر قادر نیست از دوربین استفاده نماید. ریبوت کردن هم تنها راه حلی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - موقتی برای این مسئله بوده و حتی اگر گوشی ریست فکتوری بشود یا از حالت ایمن نیز استفاده گردد هم مشکل به طور کلی حل نمی‌شود.

هنوز دقیقاً علت رخ دادن چنین مشکلی هنوز مشخص نشده و کارشناسان با بررسی دوربین متوجه شده‌اند سیستم عامل اندروید به درستی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - دوربین را قفل نمی‌کند و دیگر اپ‌ها تصور می‌کنند که هنوز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - از دوربین استفاده می‌شود . این تصور موجب می‌شود که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - مشکل بوجود بیاید و دوربین بدون استفاده گردد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران

هنوز گوگل اظهارنظری رسمی درباره‌ی این مشکل و گزارشات حاکی از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - آن ارائه نکرده است. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - از طرف دیگر مسئولین بخش پشتیبانی این کمپانی مشخص نکرده‌اند که چه زمانی پچی برای حل این مشکل منتشر خواهند کرد. حتی هنوز مشخص نیست که کلاً چنین پچی عرضه شود یا خیر.

برخی کاربران که این مشکل را گزارش کرده بودند نیز با در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - بسته مواجه شدند و گوگل دوربین و قطعه‌ی آنها را تعویض نکرده است. به هر حال این مسئله، مشکلی اساسی محسوب می‌شود و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - هرچه باشد دوربین یکی از پر مصرفترین گجت‌های تعبیه شده برای یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران

به همین دلیل مسئولین کمپانی گوگل باید هرچه سریعتر فکری برای حل این مشکل کنند تا ویژگی اصلی پیکسل 3 بلااستفاده نشود. علاوه بر این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - ممکن است ناراحتی خریداران پرچمدار گوگل را به علت مشکلات پر شمارش کمی هم کمتر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone