🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37825.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

صدر نشینی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در رتبه بندی Consumer Reports

پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به واقع یکی از بهترین موبایل‌های اندرویدی بازار به حساب می‌آیند چرا که نسبت به گلکسی اس 8 از دوربینی ارتقا یافته و قابلیت‌های جدیدی ...

پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واقع یکی از بهترین موبایل‌های اندرویدی بازار به حساب می‌آیند چرا که نسبت به گلکسی اس 8 از دوربینی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارتقا یافته و قابلیت‌های جدیدی بهره‌مندند که آن‌ها را به گوشی‌هایی بدون رقیب تبدیل می‌کنند. به نظر می‌رسد که سایت Consumer Reports نیز به این مطلب اعتقاد دارد چرا که با نمره‌ای که به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این دو موبایل هوشمند داده‌، آنها را در صدر جدول موبایل‌های بازار قرار داده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است.

پیشتر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل گلکسی اس 8، صدر جدول موبایل‌ها را به خود اختصاص داده بود و قبل از آن نیز گلکسی اس 7 این مقام را از آن خود کرده بود. بدین ترتیب پرچمداران سری اس سامسونگ هرکدام در یک دوره‌ی زمانی به خصوص، بهترین موبایل بازار بوده‌اند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به گزارش این سایت، دوام، پردازش سریع و سیستم صوتی با کیفیت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (که به ترتیب ۷۲۰ دلار و ۸۴۰ دلار قیمت دارند) موجب شده که به برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل شوند و با رتبه‌ی بعدی ۶ امتیاز فاصله - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پیدا کنند.

سایت یاد شده سعی کرده تا آزمایش مخصوص خود را روی دو پرچمدار فعلی سامسونگ پیاده کرده تا از دوام آنها اطلاع پیدا کند. روند انجام تست دوام این سایت بدین شکل است که با استفاده از یک دستگاه، هر گوشی ۱۰۰ بار به زمین می‌افتاد و پس از آن بررسی می‌شود که طی این ۱۰۰ بار چه آسیبی به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن رسیده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

گلکسی اس 9 بعد از ۵۰ بار سقوط تنها خراش‌هایی جزئی برداشت

گلکسی اس 9 پس از آزمایش انجام شده تنها خراش‌های جزئی روی بدنه‌اش پدیدار شد اما گلسی اس 9 پلاس پس از حفظ سلامتی‌ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود پس از ۵۰ پرتاب اول، در نیمه دوم تست یادشده ترک خورد. البته پیش از این گلکسی اس 8 و 8 پلاس نتوانسته بودند همین ۵۰ پرتاب را تحمل کنند و غیر قابل استفاده شده بودند.

به کزارش سایت Consumer Reports، ویژگی مناسب دیگری که در این پرچمداران ارتقا یافته، کیفیت و حجم صدای آنهاست. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اسپیکر‌های به کار رفته در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بدنه‌ی گوشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و هدفونش توسط شرکت AKG تنظیم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده که پیشرفت شگرفی را در این زمینه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پایه‌گذاری کرده است. از سوی دیگر محل حسگر اثر انگشت به علاوه‌ی اسکنر عنبیه چشم و چهره این موبایل‌ها هم عوض شده که از نظر کارشناسان تغییر به جایی بوده است.

با این حال طی چند ماه آینده قرار است موبایل‌های وان پلاس 6 ،سونی XZ2 و هوای پی 20 پرو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رونمایی شوند. باید دید آنها می‌توانند کهکشانی‌های اس 9 و 9 پلاس را از مقام اول رتبه بندی Consumer Reports پایین آورده و به صدرنشینی سامسونگ پایان دهند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone