🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31256.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اسکنر کامل بدن با تصاویر سه بعدی معرفی شد

محققان و پزشکان برای تشخیص و درمان بهتر انواع بیماری ها به صورت پیوسته در حال تست فناوری های جدید هستند. یکی از این فناوری ها که جدیدا از آن رونمایی شده اسکنر اکسپلورر است ...

محققان و پزشکان برای تشخیص و درمان بهتر انواع بیماری ها به صورت پیوسته در حال تست فناوری های جدید هستند. یکی از این فناوری ها که جدیدا از آن رونمایی شده اسکنر اکسپلورر است که برای نخستین بار در دنیای پزشکی قابلیت ثبت تصویر سه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - بعدی کامل از تمام بدن طی یک اسکن فوری را دارد.

این اسکنر توسط محققان دانشگاه «یو سی دیویس» آمریکا و با همکاری متخصصان چینی توسعه یافته است. «سیمون چری» و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - «رمزی بداوی»، در دانشگاه مذکور این سیستم را ابداع و طراحی کرده اند و تولید آن توسط موسسه United Imaging Healthcare در شانگهای صورت گرفته است. این محققان مدعی‌اند که تصاویر تولید شده در این دستگاه امکان مشاهده جزییاتی را در بدن می دهد که در اسکنرهای PET معمولی اصلا ثبت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمی شوند.تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستاناکسپلورر روش های برش‌ نگاری با گسیل پوزیترون (PET) و برش نگاری رایانه‌ای یا سی تی را ترکیب کرده و بدین طریق تشعشعات را بهتر از هر اسکنر دیگری مدیریت کرده و جزییات آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - را ارائه می کند. با استفاده از این روش سرعت اسکن نسبت به مدل های PET معمولی ۴۰ برابر بیشتر  بوده و درعین حال میزان ارتشاعات آن ده ها برابر کمتر است.

تولید اسکن تشخیصی از کل بدن در این دستگاه تنها ۲۰ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - تا ۳۰ طول می کشد. یکی از قابلیت های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - جذاب اسکنر اکسپلورر رهگیری یک داروی خاص حین حرکت در بدن است. بهبود تجویز دارو و نظارت بر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - روند پیشرفت بیماری نیز از دیگر ویژگی های شاخص آن است.

توسعه اکسپلورر به واسطه کمک هزینه ۱.۵ میلیون دلاری «مرکز سرطان ملی» در ۲۰۱۱ و کمک هزینه ۱۵.۵ میلیون دلاری «موسسه ملی سلامت» در ۲۰۱۵ میسر شده است. این دستگاه پیش از راهیابی به مراکز تشخیصی و درمان باید تحت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - آزمایشات بیشتری قرار بگیرد اما محققان به استفاده از آن در آینده نزدیک خوشبین هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone