تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13576.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اسپیس ایکس می‌خواهد اینترنت استارلینک را در اختیار مسافران هواپیماها قرار دهد

اسپیس ایکس در حال گفتگو با چند شرکت هواپیمایی است تا بتواند برای مسافران پروازها اینترنت ماهواره‌ای استارلینک ارائه کند. یکی از مدیران این شرکت می‌گوید آن‌ها تاکنون در این زمینه چند آزمایش انجام داده‌اند ...

اسپیس ایکس در حال گفتگو با چند شرکت هواپیمایی است تا بتواند برای مسافران پروازها اینترنت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - ماهواره‌ای استارلینک ارائه کند. یکی از مدیران این شرکت می‌گوید آن‌ها تاکنون در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - این زمینه چند آزمایش انجام داده‌اند و در آینده نزدیک محصول نهایی خود را ارائه خواهند کرد. با این حال فعلا زمان‌بندی مشخصی برای عرضه این سرویس اعلام نشده است.

«جاناتان هافلر»، معاون ریاست اسپیس ایکس اخیرا در مصاحبه‌ای گفته - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - است: «ما محصول هوایی خاص خودمان را در دست توسعه داریم. تاکنون چند پیش‌نمایش از این محصول را نشان داده‌ایم و می‌خواهیم با نهایی کردن این پروژه در آینده نزدیک آن را روی هواپیماها به کار بگیریم.»

هافلر گفته با چند هواپیمایی در حال مذاکره است ولی از زمان دقیق عرضه این سرویس خبر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - نداده. او صرفا گفته امیدوار است که عرضه اینترنت هوایی آن‌ها زودتر از انتظار اجرایی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - شود.

شرکت‌های هواپیمایی در حال حاضر برای تامین اینترنت پروازهای خود مشغول کار با دو شرکت «وایاست» و «اینتل‌ست» هستند. ولی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - اینترنت این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - دو شرکت از طریق ماهواره‌های مدار دوردرست زمین تامین می‌شود، در حالی که ماهواره‌های استارلینک در مدار پایین‌تری قرار دارند و به‌صورت بالقوه می‌توانند سرعت اینترنت مسافران پروازها را افزایش دهند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان

هافلر می‌گوید استارلینک یک شبکه مش جهانی ایجاد می‌کند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - که همه هواپیماها در زیر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - رادار این شرکت می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند: «مسافران و مشتریان می‌خواهند تجربه فوق‌العاده‌ای داشته باشند که ماهواره‌های زمین‌آهنگ قادر به ارائه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - آن‌ها نیستند.»

رئیس شرکت اسپیس ایکس می‌گوید آنتن‌های هوایی استارلینک نوعی از آنتن‌های مصرفی روی زمین خواهند بود. این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - آنتن‌ها هم قرار است توسط خود اسپیس ایکس ساخته شوند و به دست طرف‌های قرارداد برسند. هافلر می‌گوید - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - اگرچه سیستم فعلی ماهواره‌های استارلینک قادر به پوشش بازار هوانوردی است، ولی این شرکت برای خدمت‌رسانی به پروازهای فرا-اقیانوسی نیازمند لینک‌های میان-ماهواره‌ای خواهد بود. اسپیس ایکس اسم این لینک‌ها را «لیزرهای فضایی» گذاشته و می‌خواهد آن‌ها را به نسل بعدی ماهواره‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اردستان استان اصفهان - خود اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone