🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18547.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کابین دیجیتال سامسونگ خودروهای هوشمند را به دفتر کار سیار تبدیل می‌کند [تماشا کنید]

نمایشگاه CES محل رونمایی از جدیدترین فناوری‌ها محسوب می‌شود. در حالی که CES 2021 به علت شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، کمپانی‌ها همچنان جدیدترین محصولات خود را معرفی می‌کنند. حالا سامسونگ تصمیم ...

نمایشگاه CES محل رونمایی از جدیدترین فناوری‌ها محسوب می‌شود. در حالی که CES 2021 به علت شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، کمپانی‌ها همچنان جدیدترین محصولات خود را معرفی می‌کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - حالا سامسونگ تصمیم گرفته از یک طرح مفهومی برای کابین خودروها رونمایی کند که علاوه بر چندین نمایشگر، از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - فناوری جدید کره‌ای‌ها «Digital Cockpit» نام دارد و سامسونگ با معرفی این محصول، خود را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - خودروهای خودران آماده می‌کند. شما در این کابین به گروهی از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - نمایشگرهای عریض با رزولوشن بالا دسترسی دارید که می‌توانید با آن‌ها کارهای مختلف انجام دهید. برای مثال امکان مشاهده فیلم یا اجرای بازی روی یک نمایشگر پانوراما ۴۹ اینچی وجود دارد.

این فناوری سامسونگ دکمه‌های لمسی خازنی را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - جایگزین اکثر ورودی‌های سنتی کابین - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - خودرو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - می‌کند. در این کابین درون فرمان یک نمایشگر ۸.۸ اینچی LCD لمسی قرار می‌گیرد که به صورت لمسی امکان بوق - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - زدن و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - استفاده از راهنما را فراهم می‌کند.

در مرکز بالایی شیشه جلوی خودرو یک نمایشگر دیگر به چشم می‌خورد که روی آن اطلاعات حیاتی مربوط به ۴ دوربین خارجی به نمایش گذاشته می‌شود و برای مثال می‌توانید از آن‌ها برای پارک خودرو استفاده کنید. این شرکت کره‌ای همچنین می‌خواهد در جلوی خودرو یک نمایشگر نصب کند تا عابران پیاده بتوانند پیام‌های شما را ببینند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان  استان خراسان

سامسونگ پا را از این فراتر گذشته و یک نمایشگر برای بخش پشتی خودرو هم درنظر گرفته که می‌توانید در خارج از خودرو محتوای آن را مشاهده کنید. برای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - مثال اگر به پیک‌نیک بروید، می‌توانید از آن بهره ببرید  در کنار این موارد، سامسونگ درون کابین از دوربین‌ها و سنسورهایی برای اندازه‌گیری سطح استرس مسافران استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - می‌کند تا به صورت خودکار مواردی مانند نورپردازی و موسیقی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - را کنترل کند.

با پشتیبانی از شبکه 5G مسافران می‌توانند در هنگام سفر با خودروی مجهز به این کابین به کنفرانس ویدیویی مشغول شوند یا اینکه محتوای موردنظرشان را به صورت آنلاین استریم کنند. در کنار این موضوع افراد می‌توانند از طریق DeX گوشی سامسونگ خود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - را به کابین متصل کرده و هرکدام از نمایشگرها را به یک کامپیوتر تبدیل کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان  استان خراسان

طبق گفته این کمپانی کره‌ای، اکثر این نمایشگرها با توجه به حرکت یا پارک بودن خودرو می‌توانند تغییر کنند. وجود این تعداد نمایشگر در یک خودرو خطرناک به نظر می‌رسد، با این حال صنعت خودرو با سرعت به سمت ماشین‌های خودران حرکت می‌کند که دیگر نیازی به توجه راننده ندارند و مسافران می‌توانند در زمان حرکت خود به کارهای مختلفی مشغول شوند.

با وجود تمام این موارد فاصله تقریبا زیادی با عرضه تجاری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - و انبوه خودروهای خودران داریم، بنابراین - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خراسان استان خراسان - نباید منتظر استفاده از کابین دیجیتال در آینده نزدیک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone