🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38288.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار عکس‌های جدیدی از پرچمداران هواوی کاربران را سردرگم ساخت

بریدگی بالای نمایشگر کم کم دارد به روتینی تکراری تبدیل می‌شود و تولید‌کنندگان سعی دارند این مشخصه را در موبایل‌هایشان تکرار کنند. صبح امروز تصاویر واقعی منتسب به پرچمداران هواوی منتشر شد که بیرون زدگی ...

بریدگی بالای نمایشگر کم کم دارد به روتینی تکراری تبدیل می‌شود و تولید‌کنندگان سعی دارند این مشخصه را در موبایل‌هایشان تکرار کنند. صبح امروز تصاویر واقعی منتسب به پرچمداران هواوی منتشر شد که بیرون زدگی نمایشگر آیفون 10 را در خود تعبیه کرده بودند. این تصاویر نشان می‌داد طراحی هواوی پی 20 با نمونه‌های لو رفته قبلی، قدری تفاوت دارد.

حال تصاویر دیگری از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - پرچمدار جدید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - این شرکت در سایت‌ها رویت شده که معادلات را به هم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - زده و در ذهن کاربران تردید ایجاد می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان

«ایوان بلس» افشاگر معروف طی انتشار پستی در توییتر، تصاویر واقعی جدیدی به زمره‌ عکس‌های لو رفته از پرچمدار هواوی اضافه کرد و زیر آن نوشت که این موبایل بر خلاف شایعات به وجود آمده از دو دوربین اصلی بهره خواهد برد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که سیستم عامل مدل یاد شده، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - اندروید اوریو باشد چرا که لوگوی نسخه‌ی یاد شده در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - صفحه‌ی هواوی پی 20 نقش بسته است.

عکس‌های لو رفته نشان می‌دهند که این موبایل با مدل تایید شده از پایگاه اطلاعاتی TENAA (معادل چینی کمیسیون ارتباطات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - فدرال آمریکا یا FCC) تطابق دارد و دوربین اصلی تلفن هوشمند یاد شده به صورت عمودی در پشت بدنه آن تعبیه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - شده است.

در ادامه نیز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - تصاویر دیگری از این دو موبایل به دست آمد که ادعای ایوان بلس را تایید می کنند.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان

دو عکس منتشر شده توسط سایت Slash Leaks، نمای پشتی هواوی پی 20 و پی 20 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - پلاس را نشان می‌دهند که در هر دو مدل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - آرایه متشکل از دو دوربین تعبیه شده است. البته در مدل پلاس این موبایل یک دوربین سوم نیز موجود است - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - که هنوز مشخص نیست لنزی جداست یا تنها سنسور فوکوس دوربین خواهد بود. برخی کارشناسان اعتقاد دارند که هواوی با ترکیب  سه دوربین سعی دارد برزگنمایی واقعی را در پرچمدار خود فراهم آورد.

تناقض موجود میان عکس‌‌ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سنقر استان کردستان - و مشخصات منتشر شده طرفداران برند هواوی را ترغیب می نماید تا هفتم فروردین ماه (زمان رونمایی رسمی این محصولات) صبر کنند و از ویژگی‌های موبایل محبوب خود اطلاع حاصل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone