🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16285.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل آزمایش دارک مود برای صفحه جستجوی دسکتاپ را کلید زد

برخی کاربران از آزمایش دارک مود برای جستجوهای وب در دسکتاپ خبر می‌دهند، بنابراین شاید در نهایت گوگل این قابلیت را برای کاربران کامپیوتر ارائه کند. مدت‌هاست کاربران دستگاه‌های اندرویدی و محصولات مجهز به iOS ...

برخی کاربران از آزمایش دارک مود برای جستجوهای وب در دسکتاپ خبر می‌دهند، بنابراین شاید در نهایت گوگل این قابلیت را برای کاربران کامپیوتر ارائه کند.

مدت‌هاست کاربران دستگاه‌های اندرویدی و محصولات مجهز به iOS به دارک مود دسترسی دارند اما کمتر شاهد وجود چنین قابلیتی در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها هستیم. اما طبق گزارشی جدید، گوگل در حال آزمایش دارک مود برای جستجوهای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - وب در دسکتاپ است.

در می سال جاری میلادی کروم به پرچمی برای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - نمایش صفحات جستجوی تاریک در اندروید مجهز شد که نتیجه آن شباهت زیادی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - به تجربه کاربران در زمان استفاده از اپ گوگل سرچ دارد. حالا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - این غول جستجوی اینترنتی آزمایش تم تاریک را برای جستجوها در دسکتاپ آغاز کرده است.

در این تم، پس زمینه سفید به خاکستری تیره تغییر رنگ می‌دهد تا با اپ‌های موبایل مطابقت داشته باشد. در این حالت لوگوی گوگل بجای اینکه چند رنگ باشد، کاملا سفید می‌شود، البته رنگ آیکون میکروفن ثابت باقی می‌ماند. در این حالت طرح کلی خاکستری رنگ بخش جستجو هم تغییر می‌کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان

آیکون‌های رنگی که فیلترهای مختلف را نشان می‌دهند، در این حالت آبی رنگ می‌شوند. متن مشکی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - رنگ در این حالت خاکستری شده و یک سایه متفاوت آبی رنگ برای نام و لینک صفحات مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظاهرا این قابلیت‌ها در صفحه اصلی Google.com وجود ندارند و همچنین تنظیمات برای غیرفعال کردن این حالت هم در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان

آزمایش دارک مود برای جستجوهای گوگل در دسکتاپ به صورت گسترده در میان کاربران شروع نشده و تنها تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند چنین حالتی را امتحان کنند. اسکرین‌شات‌های منتشر شده مربوط به ویندوز ۱۰ و مرورگرهای کروم و فایرفاکس هستند.

این احتمال وجود دارد که در ماه‌های آینده شمار بالایی از کاربران به دارک مود جستجوهای گوگل در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - دسکتاپ دست پیدا کنند. مک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نهاوند استان همدان - او اس و ویندوز ۱۰ از مدت‌ها قبل به تم‌های تاریک مجهز شده‌اند و کروم از دارک مود برخی سایت‌ها پشتیبانی می‌کند. با این حال صفحه جستجوی تاریک برای کامپیوترها باعث آسیب کمتر به چشم کاربران در محیط‌های تاریک و شب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone