🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16282.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گمرک خبر داد: لغو معافیت ۵۰ دلاری پستی و رجیستر نشدن گوشی اتباع تا یک ماه

معاون فنی گمرک ایران از مصوبات جدید در رابطه با گوشی‌های همراه مسافر خبر داد و اعلام که انجام رجیستری گوشی اتباع تا یک ماه از تاریخ ورود آنها میسر نیست. همچنین به گفته او ...

معاون فنی گمرک ایران از مصوبات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - جدید در رابطه با گوشی‌های همراه مسافر خبر داد و اعلام که انجام رجیستری گوشی اتباع تا یک ماه از تاریخ ورود آنها میسر نیست. همچنین به گفته او معافیت و ارز ۴۲۰۰ تومانی گوشی های پستی حذف شده است.

پس از اختلال‌هایی که برای سامانه ثبت گوشی در روزهای گذشته رخ داد، گمرک با بستن سایت و برگزاری جلسه با نهادهای مربوط، مصوبات جدیدی را به تصویب رساند تا بتواند در آینده جلوی رجیستری غیرقانونی گوشی‌های مسافری به صورت انبوه را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - بگیرد.

«جمال ارونقی» در گفتگو با ایسنا اعلام کرده که رصد ورود گوشی های همراه مسافران ایرانی، اتباع و همچنین از طریق پست بعضا با تشخیص گمرک ایران در رابطه با جریان تجاری آن همراه بوده است که موضوع در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - دست بررسی قرار داشته و طی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - هفته جاری در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

معافیت ۵۰ دلاری و ارز ۴۲۰۰ تومانی گوشی های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - پستی حذف شد

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل

ارونقی در تشریح اهم مصوبات اخیر، به تصمیمی در مورد ثبت گوشی‌های  پستی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - و ارز اشاره کرد: «مقرر شد در صورت تصویب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - ستاد تنظیم بازار، گمرک ایران - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - نسبت به اعمال نرخ ارز بر اساس سامانه سنا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - برای محاسبه و عوارض گمرک و حذف ۵۰ دلار معافیت پستی صرفا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - برای گوشی تلفن همراه که از تاریخ ابلاغ مصوبه مربوطه وارد کشور می‌شود، اقدام کند.»

این در حالی است که تا پیش از این، ترخیص کالاهای پستی به استثنای اقلامی که ورود آن از نظر شرعی یا قانونی ممنوعیت دارد، اگر کالا «جنبه تجاری» پیدا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - نمی کرد به ارزش حداکثر ۵۰ دلار بدون پرداخت حقوق گمرکی و سود بازرگانی و بدون مطالبه کارت بازرگانی و مجوزهای مقرر بلامانع بود، در عین حال حقوق و عوارض گمرکی با نرخ ارز رسمی (۴۲۰۰ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - تومان) محاسبه می‌شد.

بر این اساس با مصوبه اخیر معافیت ۵۰ دلاری برای گوشی های همراه مسافر برداشته شد و محاسبه حقوق و عوارض گمرکی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - با نرخ سامانه سنا انجام - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - می شود.

 گوشی اتباع تا یک ماه رجیستر نمی شود

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل

آنطور که معاون فنی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - گمرک ایران اعلام کرد دیگر تصمیم اخذ شده مورد توجه  در این جلسه مربوط به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - گوشی های همراه اتباع خارجی است که مصوب شده ثبت گوشی های تلفن آنها ضمن ورود اطلاعات در هنگام ورود تبعه خارجی به کشور در مبادی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - ورودی، فقط پس از انقضاء مدت یک ماه از تاریخ ورود به کشور و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - به صورت «حضوری» انجام شود.

به نظر می‌رسد این اقدام برای این صورت گرفته که در چند روز گذشته سایت ELP امکان رجیستری گوشی برای اتباع را بدون نیاز به پاسپورت باز گذاشته بود، موضوعی که انتقاداتی نیز با خود به همراه داشت.

گفتنی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - است طی مصوبه خردادماه امسال، قرار بر این شده بود که اتباع خارجی که قصد اقامت بیش از یک ماه را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - داشتند به هنگام ورود به کشور اعم از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی باید نسبت به رجیستر کردن دستگاه گوشی تلفن همراه خود صرفا توسط گیت ورود به کشور گمرک اقدام می کردند.

شرایط جدید زمانی برای مسافران قبلی

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل

مصوبه دیگر در این جلسه به شرایط زمانی برای مسافران قبلی برای ثبت گوشی بر می گردد و معاون فنی گمرک ایران با اشاره به اینکه طی مصوبه آبان ماه گمرک می‌تواند با رعایت ضوابط قانونی آن دسته از مسافرانی که قبل از ۳۰ مهر ماه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - وارد کشور شده اند و فرصت سه ماهه آنها تمام نشده را شناسایی و حداکثر تا ۱۲ دی ماه برایشان فرصت ثبت اطلاعات تعیین کند، گفت: «اما پیش از این گمرک ایران درخواست تغییر تاریخ ۳۰ مهر به ۳۰ آبان ۱۳۹۹ را مطرح کرده بود که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - مورد موافقت ستاد قاچاق کالا و ارز قرار گرفت، بر این اساس مسافران ورودی ایرانی از ۱۲ تیر ماه سال جاری تا ۳۰ آذرماه می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی ماه امسال به صورت غیرحضوری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - نسبت به پرداخت حقوق ورودی متعلقه و ثبت تلفن همراه خود اقدام کنند.»

به گفته - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - وی، مسافران ورودی از اول دی ماه به بعد نیز با ثبت اطلاعات در بدو ورود می‌توانند نسبت به پرداخت حقوق ورودی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - متعلقه و ثبت تلفن همراه خود اقدام کنند.

تمامی این اقدامات در حالی رخ می‌دهد که در آخر هفته گذشته و طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (سوم و چهارم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - دی ماه) اختلال‌های زیادی در سامانه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - رجیستری دیده شده و در گیر و دار همین اختلال‌ها، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - ناگهان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - چند هزار گوشی در شبکه ارتباطی کشور ثبت شده است؛ موضوعی که ارونقی نیز به آن پیش‌تر اشاره کرده بود و گفته بود رجیستری بیش از ۳۴۰۰ گوشی معلق خواهد شد. با این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - وجود این سازمان هنوز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - آمار دقیق‌تری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - از تعداد گوشی‌های ثبت شده در این چند روز را منتشر نساخته و برخی از فعالین حوزه خواستار شفافسازی در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سرعین استان اردبیل - مورد این موضوع شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone