🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16283.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

KFC از کنسول گیمینگ 4K با قابلیت گرم کردن مرغ رونمایی کرد

در حالی که پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس کنسول‌های بازی را امسال متحول کردند، رستوران زنجیره‌ای KFC از یک کنسول بازی به نام «KFConsole» رونمایی کرده. کنسول بازی KFC که در حقیقت ...

در حالی که پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس کنسول‌های بازی را امسال متحول کردند، رستوران زنجیره‌ای KFC از یک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان - کنسول بازی به نام «KFConsole» رونمایی کرده. کنسول بازی KFC که در حقیقت یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند مناسب واقعیت مجازی است، از محلی برای گرم کردن مرغ بهره می‌برد.

در ماه ژوئن سال جاری میلادی، یعنی زمانی که پلی استیشن ۵ پس از مدت‌ها معرفی شد، KFC یک تریلر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان - متفاوت برای KFConsole منتشر کرد. در آن زمان بسیاری فکر کردند که KFC در حال شوخی با کنسول‌های بازی است، اما این رستوران زنجیره‌ای در تصمیم خود جدی بوده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان - و حالا آن را معرفی کرده است.

این رستوران در همکاری با کمپانی «کولر مستر»، از یک کنسول بازی رونمایی کرده که می‌تواند بازی‌ها را در رزولوشن 4K و به صورت ۲۴۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. در حال حاضر اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ عرضه این کنسول نداریم، اما تصاویر و همچنین تیزر آن منتشر شده‌اند.

مدیر روابط عمومی KFC - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان - به نام «مارک چیورز» گفته:

«ما از تیزر اولیه خود فراتر رفتیم و حالا در نهایت KFConsole به واقعیت تبدیل شده. ما از جنگ شدید و سنگین در دنیای کنسول‌ها اطلاع داریم، اما - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان - از کنسول خود به عنوان یک محصول پرچمدار مطمئن هستیم. این دستگاه می‌تواند بطور قدرتمندی بازی‌ها را اجرا کند و غذای شما را هم گرم نگه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردستان استان اصفهان - دارد تا از غذای خود در هنگام بازی لذت ببرید. اگر سونی یا مایکروسافت در کنسول بعدی خود به دنبال چنین ویژگی باشند، می‌توانند برای نحوه مهندسی محفظه نگهداری مرغ با ما ارتباط برقرار کنند.»

مشخصات کامل کنسول بازی KFC منتشر نشده، اما می‌دانیم به پردازنده اینتل Nuc 9 و همچنین ۱ ترابایت حافظه SSD شرکت «سیگیت» مجهز شده. با توجه به اینکه کولر مستر به قابلیت رهگیری پرتو در این محصول اشاره کرده، از کارت گرافیک انویدیا بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب وقت بخیر مون سادات اردبیل اردستان سرویس کار جارو برقی فلر دارید.
پاسخ: بله در مون سادات اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone