🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39088.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا TSMC تولید کننده‌ی انحصاری چیپست‌ آیفون‌های سال بعد خواهد بود؟

اپل همواره سعی می‌کند تولید چیپست های طراحی شده‌ی خود را به شرکت‌های تولیدی دیگر بسپارد. در چند سال اخیر سامسونگ و TSMC به طور مشترک یا اختصاصی به تولید این چیپست‌‌ها می‌پرداختند اما اخیراً کمپانی ...

اپل همواره سعی می‌کند تولید چیپست های طراحی شده‌ی خود را به شرکت‌های تولیدی دیگر بسپارد. در چند سال اخیر سامسونگ و TSMC به طور مشترک یا اختصاصی به تولید این چیپست‌‌ها می‌پرداختند اما اخیراً کمپانی تایوانی موفق شده رقیب کره‌ای را در فرآیند تولید ۷ نانو‌متری شکست دهد. از این رو شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نمک آبرود استان مازندران - روند تولید چیپست‌های A12  آیفون‌های سال ۲۰۱۸ را منحصراً به TSMC بسپارد.

با احتساب این واگذاری، شرکت تایوانی یاد شده اکنون مسئولیت تولید چیپست‌هایی با فناوری ۷ نانومتری برای ۴۰ مشتری را بر عهده گرفته است.

TSMC به دنبال استفاده از تکنولوژی فرابنفش بی‌نهایت EUV برای فرآیند تولید ۷ نانومتری بوده و امیدوار است از آن در پروسه‌های ۵ یا ۳ نانومتری نیز بهره گیرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نمک آبرود استان مازندران

این شرکت همچنین در حال ساخت کارخانه‌ای دیگر بوده و می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰، آن‌ را به فرآیند تولید چیپست نسل بعدی یعنی تولید ۵ نانومتری اختصاص دهد.

همانطور که می‌دانید آیفون‌های تولید شده در سال ۲۰۱۷ به چیپست A11 Bionic مجهز بودند که توسط همین کمپانیTSMC، با بهره گیری از فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده بود. این چیپست در واقع اولین مورد بکار رفته در محصولات اپل بود که از CPU شش هسته‌ای استفاده می‌کرد.

به گفته‌ی اپل  ۲ هسته چیپست یاد شده از مدل A10 تا ۲۵ درصد سریع تر بود و ۴ هسته نیز ۷۰ درصد قدرت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نمک آبرود استان مازندران - بیشتری داشت. بر همین اساس در آن زمان این قوی ترین چیپستی بود که در دنیای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نمک آبرود استان مازندران - تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone