🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35347.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک با کنار زدن اینتل به دنبال تامین مودم آیفون های بعدی است

مدیاتک که تنها یک گام با تامین چیپ وای فای هوم پاد فاصله دارد، حالا به دنبال عقد قرارداد برای تولید مودم آیفون های بعدی است. بر اساس گزارش بلومبرگ اپل احتمالا همکاری با اینتل ...

مدیاتک که تنها یک گام با تامین چیپ وای فای هوم پاد فاصله دارد، حالا به دنبال عقد قرارداد برای تولید مودم آیفون های بعدی است.

بر اساس گزارش بلومبرگ اپل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - احتمالا همکاری با اینتل به عنوان دومین تامین کننده مودم محصولاتش را کاهش داده و کمپانی تایوانی مدیاتک را جایگزین آن خواهد کرد.

این شرکت اوایل ماه گذشته از چیپ های 5G خود رونمایی کرد که ابتدا قرار بود اواخر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند، حالا اما - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - شش ماه زودتر به دست مشتریان می - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - رسند. Helio M70 که تولید آن بر عهده TSMC قرار داده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - شده، توانایی رسیدن به سرعت ۵ گیگابایت بر ثانیه را دارد. این مودم بر اساس معماری ۷ نانومتری توسعه یافته که مصرف انرژی را به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - شکل قابل توجهی کاهش می دهد.تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران

کارشناسان عقیده دارند که دلیل شتاب مدیاتک در عرضه این چیپ ها جلب توجه اپل و عقد قرارداد با این شرکت است. با این حال پیش از اینکه کوپرتینویی ها تصمیم نهایی را اتخاذ کنند، باید بر سر جزییات مربوط به نقشه راه تولید، توسعه فناوری و جنبه های مختلف همکاری به توافق برسند.

از آنجایی که مدیاتک معیارهای مختلف اپل در انتخاب شرکت های تامین کننده نظیر پیشرو بودن در توسعه فناوری‌های رقابتی‌، برخورداری از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - نقشه جامع تولید محصول و پشتیبانی قابل اعتماد را دارد، از شانس بالایی برای عقد دارد با اپل برخوردار است.

یکی دیگر از دلایل احتمالی تمایل اپل به همکاری با مدیاتک مجادلات فراوانی است که بین این شرکت و کوالکام به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - عنوان تامین کننده اصلی چیپست های آنها جریان داشته است. اپل با روی آوردن به مدیاتک نه تنها اتکای خود را به کوالکام کاهش می دهد بلکه با توجه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - به قیمت کمتر محصولات این شرکت تایوانی هزینه های تولید را نیز پایین می آورد.

چیپ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - های مدیاتک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - پیش از این بیشتر در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - محصولات شرکت های نه چندان شناخته شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - چینی به کار می رفتند اما این کمپانی برای تقویت حضور خود در بازارهای بین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - المللی به دنبال همکاری با شرکای شناخته شده تر است.

- تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone