🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17617.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل چگونه با سیستم‌های پیشرفته و هوش‌مصنوعی از خیابان‌ها نقشه برداری می‌کند؟

اپل مدت هاست از ماشین‌های مجهز به سنسورهای پیشرفته برای جمع آوری اطلاعات و بهبود Apple Maps استفاده می‌کند. حال اطلاعات تازه‌ای از نحوه عکسبرداری و جمع‌آوری دیگر داده‌ها توسط کارکنان اپل منتشر شده است. ...

اپل مدت هاست از ماشین‌های مجهز به سنسورهای پیشرفته برای جمع آوری اطلاعات و بهبود Apple - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - Maps استفاده می‌کند. حال اطلاعات تازه‌ای از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - نحوه عکسبرداری و جمع‌آوری دیگر داده‌ها توسط کارکنان اپل منتشر شده است.

9to5Mac در گزارشی جدید جزئیات نحوه نقشه برداری ماشین‌های اپل و پروتکل‌های مخصوصی که تیم‌های Maps حین عکسبرداری و جمع آوری داده‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - از خیابان‌ها باید رعایت کنند را منتشر کرده است.

آنطور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - که در گزارش آمده اپل قبلاً از ون برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - عکسبرداری از خیابان‌ها استفاده می‌کرده اما حالا ون‌ها جای خود را به «سوبارو ایمپرزا» (با اسم رمز Ulysses) داده‌اند. تیم‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - اپل برای تولید تصاویر سه بعدی برای Apple Maps داده‌های جمع آوری شده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - توسط این خودروها را با استفاده از بینایی کامپیوتری و یادگیری ماشینی ترکیب می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس

ماشین‌ها به انواع تجهیزات مخصوص مجهز شده‌اند. برای نمونه روی سقف خودروها دوربین‌های پیشرفته با لنزهای Zeiss و سنسورهای LiDAR قرار گرفته و درون ماشین نیز مک بوک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - پرو مدل ۲۰۱۳ داده‌های جمع آوری شده را به طور آنی پردازش می‌کند.

مدیریت تمام کارها بر عهده واحدی به نام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - EyeDrive است؛ این واحد در واقع یک آیپد دستکاری شده است که روی آن اپلیکیشن EyeDrive نصب شده و وظایف هر گروه را تعیین کرده و به اپراتورها اجازه مدیریت داده‌های جمع آوری شده را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - می‌دهد. سوباروها به ۴ حافظه SSD که هر کدام ۴ ترابایت ظرفیت دارند مجهز شده‌اند که در مدت زمان تقریباً یک هفته به طور کامل پر می‌شوند. اپل شبانه آنها را به کمک سرویس پستی UPS به سرعت تعویض می‌کند.

اپل از اتومبیل خودران لکسوس (با اسم رمز Tyche) نیز به منظور توسعه فناوری خودران استفاده می‌کند. همانطور که در تصویر زیر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - ملاحظه می‌کنید هر خودرو از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - نسخه متفاوتی از اپ EyeDrive استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس

اپل خودروها را در پارکینگ مخصوص - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - و با رعایت موارد امنیتی نگهداری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - می‌کند تا هویت صاحبان آنها محفوظ بماند. سوباروها معمولاً توسط یک راننده و یک نفر دیگر که مسئول سیستم EyeDrive است به کار گرفته می‌شوند. اپراتورها برای جمع آوری اطلاعات باید از دستورالعمل‌هایی که به آنها داده شده به دقت پیروی کنند.

برای مثال تیم‌ها باید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - صبح‌ها و زمانی که خورشید در زاویه ۳۰ درجه قرار گرفته عملیات جمع آوری اطلاعات را شروع کرده و آن را تا غروب که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - خورشید در زاویه ۳۰ درجه قرار می‌گیرد ادامه دهند، در غیر اینصورت نور خورشید در عملکرد سنسورهای LiDAR اختلال ایجاد می‌کند. علاوه بر این عملیات باید زمانی که هوا کاملاً صاف است انجام شود تا تمام عکس‌ها باکیفیت و واضح باشند. تمام خودروها پیش از شروع کار به دقت بررسی می‌شوند تا از کارکرد تمام تجهیزات اطمینان حاصل شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس

اپ EyeDrive اطلاعات مکان‌هایی که باید از آنها عکسبرداری شود را روی آیپد به رانندگان نشان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - سرنشینان خودرو به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - صورت لحظه‌ای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - تصاویر گرفته شده را بررسی کرده و در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشند آنها را تأیید می‌کنند. خیابان‌هایی که خودرو در آنها حرکت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - می‌کند با حاشیه سبز علامت‌گذاری شده‌اند و راننده می‌تواند مکان‌های خصوصی و خیابان‌هایی که خودرو اجازه رفتن به آنها را ندارد مشخص کند.

پس از پایان روز کاری سیستم‌ها خاموش شده و تمامی اطلاعات ذخیره می‌شوند. خودروها نیز دوباره بررسی شده و حافظه‌های SSD به سرعت به اپل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - ارسال می‌شوند. از داده‌های جمع آوری شده عمدتاً برای بهبود قابلیت‌های Flyover و Look Around استفاده می‌شود. اپل از این خودروها غالباً برای جمع آوری اطلاعات در آمریکا استفاده می‌کند، اما قصد دارد در آینده آنها را در کانادا، اروپا و ژاپن نیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرودشت استان فارس - به کار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone