🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19360.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سونی تولید برخی از مدل‌های پلی استیشن ۴ را متوقف می‌کند

هنوز شش ماه هم از عرضه پلی استیشن ۵ نمی‌گذرد با این وجود سونی توقف تولید برخی از مدل‌های کنسول نسل قبل را آغاز کرده است. تعدادی از خرده فروشان در ژاپن به مشتریان خبر ...

هنوز شش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - ماه هم از عرضه پلی استیشن ۵ نمی‌گذرد با این وجود سونی توقف تولید برخی از مدل‌های کنسول نسل قبل را آغاز کرده است.

تعدادی از خرده فروشان در ژاپن به مشتریان خبر داده‌اند که مدل‌های زیر از پلی استیشن ۴ را «به خاطر توقف تولید از سوی سازنده» پس از اتمام موجودی دیگر نمی‌توانند موجود کنند:

  • PS4 500GB Glacier White
  • PS4 1TB Jet Black
  • PS4 1TB Glacier White
  • PS4 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - 2TB Jet Black
  • PS4 Pro 1TB Glacier White

سونی پیشتر در فروشگاه اینترنتی رسمی پلی استیشن در صفحه محصول PS4 Pro اعلام کرده بود که «فعلاً برنامه‌ای برای موجود کردن این محصول در آینده ندارد» که البته پس از مدتی آن را برداشت.

توقف تولید PS4 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - مساله‌ای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - عادی به شمار می‌رود اما زمان آن ابهامات زیادی را ایجاد کرده است. برخی از کاربران توقف این کنسول از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - حالا را بسیار زود می‌دانند خصوصاً که عمر PS5 هنوز به شش ماه هم نرسیده است. برای مقایسه تولید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - پلی استیشن ۳ رسماً در سال ۲۰۱۷ یعنی چهار سال پس از عرضه PS4 متوقف شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان

توقف تولید پلی استیشن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - ۴ با توجه به نایاب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - شدن پلی استیشن ۵ و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - کمبود موجودی در بسیاری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - از فروشگاه‌ها از روز اول عرضه چندان دور - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - از ذهن نبود. احتمالاً سونی می‌خواهد با توقف تولید زودهنگام کنسول - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - قبلی منابع و خطوط تولید بیشتری را به PS5 اختصاص داده و کمبود آن در بازار را جبران کند. کنسول جدید سونی آنقدر نایاب شده بود که با دو برابر قیمت بیشتر در eBay به فروش رفته و به طعمه خوبی برای سارقان تبدیل شده است.

پلی استیشن ۴ فوریه ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد و بر اساس آمارهای سایت vgchartz تاکنون ۱۱۴.۸۲ میلیون دستگاه از آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - در جهان به فروش رسیده و چهارمین کنسول پرفروش دنیا لقب گرفته است. پلی استیشن ۲ با ۱۵۷.۶۸ میلیون دستگاه، نینتندو DS با ۱۵۴.۹۰ میلیون دستگاه و گیم بوی با ۱۱۸.۶۹ میلیون دستگاه در رده‌های اول تا سوم هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone