🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28804.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک هواوی پی ۳۰ پرو از سخت‌افزار قدرتمند آن خبر می‌دهد

هواوی با پی ۲۰ نگاه های زیادی را به خود جلب کرد و دو هفته دیگر احتمالا این روند را با معرفی پی ۳۰ پرو تکرار خواهد کرد. در این فاصله گاه و بیگاه شاهد ...

هواوی با پی ۲۰ نگاه های زیادی را به خود جلب کرد و دو هفته دیگر احتمالا این روند را با معرفی پی ۳۰ پرو تکرار خواهد کرد. در این فاصله گاه و بیگاه شاهد درز اطلاعاتی از این پرچمدار قدرتمند بوده ایم و حالا نوبت به انتشار بنچمارک آن در پایگاه گیک بنچ رسیده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران - است.

موبایل مذکور با شماره VOG-L29 رویت شده که بخش اول آن از اسم رمز Vogue پی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران - ۳۰ پرو برگرفته شده است. داده های گیک بنچ حاکی از این است که هواوی پی ۳۰ پرو با چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و اندروید پیش فرض پای از راه خواهد رسید.

پی ۳۰ پرو در بخش های تک هسته ای و چند هسته ای پلتفرم گیک بنچ به ترتیب امتیازات ۳۲۸۹ و ۹۸۱۷ را کسب کرده است. این امتیازات کم و بیش مشابه میت ۲۰ پرو است که از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران - چیپست مشابهی بهره می برد اما از آیفون های مجهز به A12 بیونیک و نسخه های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی اس ۱۰ پلاس کمتر است. تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران

کمپانی چینی پی ۳۰ پرو را در کنارهای مدل های معمولی و لایت ششم فروردین سال آتی معرفی خواهد کرد. از ویژگی های مورد انتظار نسخه پرو باید به نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع اولد با رزولوشن QHD و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹، سنسور اثر انگشت یکپارچه با پنل، رم ۶/۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی و جک 3.5mm هدفون اشاره کرد.

ثبت تصاویر در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شهسوار استان مازندران - این گوشی احتمالا توسط دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX 600 و ۱۶ مگاپیکسلی IMX 351 صورت می گیرد که زوم ۵ برابری بدون افت کیفیت، قابلیت ثبت ویدیوهای سوپر اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه و فوکوس خودکار با تشخیص فاز  را به همراه دارند. دوربین سلفی هم احتمالا ۲۵ مگاپیکسلی IMX 576 خواهد بود.

 

تماشا کنید: تیزر جدید هواوی پی 30 به ویژگی‌های این سری اشاره می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone