🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23676.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فضاپیمای محرمانه X-37B رکورد حضور در مدار زمین را شکست

فضاپیمای X-37B نیروی هوایی آمریکا که پروژه ای محرمانه به شمار می رود، با ۷۱۹ روز گردش در مدار زمین رکورد قبلی را خود جابجا کرد. این فضاپیمای بدون سرنشین دو سال قبل پس از  ۷۱۷ ...

فضاپیمای X-37B نیروی هوایی آمریکا که پروژه ای محرمانه به شمار می رود، با ۷۱۹ روز گردش در مدار زمین رکورد قبلی را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - خود جابجا کرد.

این فضاپیمای بدون سرنشین دو سال قبل پس از  ۷۱۷ روز و ۲۰ ساعت حضور در مدار با شکستن دیوار صوتی و سر و صدای فراوان به زمین برگشته بود. هرچند اطلاعات چندانی از X-37B در دست نیست اما مسلما حضور طولانی مدت در خارج از زمین مدیون پنل های خورشیدی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - و عدم حضور خدمه در آن است.

پروژه X-37B ابتدا توسط متخصصان ناسا کلید خورد اما از ۲۰۰۴ به پنتاگون واگذار شد و به باور برخی هدف اصلی این پروژه آزمایش توانائی های فضایی وزارت دفاع آمریکا است. نیروی هوایی آمریکا هدف از پرتاب این فضاپیما را آزمایش و توسعه عملیاتی فناوری‌های حمل و نقل فضایی با قابلیت استفاده مجدد عنوان کرده اما به باور برخی اهداف نظامی بسیاری پشت آن پنهان شده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی

فضاپیمای X-37B که ۹ متر طول دارد تا کنون حدود ۲۸۰۰ را در مدار زمین به سر برده و به گفته برخی منابع مسیر حرکت آن تا حد زیادی با ایستگاه فضایی تیانگونگ چین یکسان بوده در نتیجه احتمال شنود اطلاعاتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - آن وجود دارد. با این حال از خاتمه ماموریت تیانگونگ ۲ بیش از یک ماه سپری شده اما پنتاگون هنوز فضاپیمای X-37B را به زمین برنگردانده است.

همچنین شایعاتی هم مبنی بر آزمایش پیشرانه «اثر هال» به گوش می رسد که در آن سوخت موشک توسط یک میدان الکتریکی شتاب داده شده و از جریان یون ها برای هدایت فضاپیما استفاده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - می شود.

بر اساس گزارشی از «دیلی بیست» - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - این سفینه رباتیک برای حمل ابزارهای آزمایشی از جمله انواع مختلف دوربین های پیشرفته، سنسورهای الکترونیکی و رادارهای نقشه برداری از سطح زمین طراحی شده است:

قابلیت فرود نرم X-37B به فضاپیما اجازه می دهد ماهواره های جاسوسی را برای تست به مدار برده و برای هر نوع تغییر و بهینه سازی سالم به زمین برگرداند.

فضاپیمای X-37B که پنتاگون را از حضور نیروی انسانی در فضا بی نیاز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - می کند، با کمک راکت فالکون ۹ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اراک استان مرکزی - به فضا پرتاب شده اما مثل هواپیمای معمولی فرود می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاژ نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم نمایندگی شما کوی علوی اراک اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در کوی علوی شهر اراک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone