🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23680.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دردسر تازه برای اپل؛ شکایت گلوبال فاندریز از TSMC به خاطر نقض پتنت

شرکت تولید چیپ و قطعات الکترونیکی گلوبال فاندریز (GlobalFoundries) شکایتی علیه TSMC تنظیم کرده که در آن اشاره شده شرکت تایوانی برای ساخت پردازنده‌هایش از پتنت‌های ثبتی این شرکت در آمریکا و آلمان استفاده کرده ...

شرکت تولید چیپ و قطعات الکترونیکی گلوبال فاندریز (GlobalFoundries) شکایتی علیه TSMC تنظیم کرده که در آن اشاره شده شرکت تایوانی برای ساخت پردازنده‌هایش از پتنت‌های ثبتی این شرکت در آمریکا و آلمان استفاده کرده است.

به عنوان بخشی از این شکایت، گلوبال فاندریز به دنبال بلاک کردن صادرات پروسسورهایی است که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - بر اساس این پتنت‌ها ساخته می‌شوند و شامل تمام آیفون‌ها و آیپدهای اپل، همه گوشی‌های پیکسل گوگل، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - پردازشگرهای گرافیکی انویدیا و... خواهد شد.

با اینکه جنگ قانونی دو شرکت همچنان در مراحل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - ابتدایی قرار دارد اما اگر دادگاه به نفع گلوبال فاندریز رای دهد تأثیر آن روی تجارت تکنولوژی بسیار چشمگیر خواهد بود. علاوه بر شرکت‌هایی مثل اپل، گوگل و انویدیا، گلوبال فاندریز در شکایت خود نام شرکت‌هایی همچون ایسوس، برادکام، سیسکو، هایسنس، لنوو، مدیاتک، موتورولا، وان پلاس، کوالکام و TCL را هم که به چیپست‌های TSMC متکی هستند قید کرده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس

گلوبال فاندریز اشاره کرده که TSMC از 16 پتنت این شرکت که 13 تای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - آن در آمریکا و بقیه در آلمان به ثبت رسیده استفاده کرده است. گلوبال فاندریز بر خلاف شرکت تایوانی در بخش تجارت الکترونیک فعال نیست و تنها تعدادی چیپ برای AMD تولید می‌کند. AMD در حال حاضر برای تولید سخت‌افزارهایش با تکنولوژی 7 نانومتری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - به TSMC وابسته است.

در واقع گلوبال فاندریز سال گذشته اعلام کرده بود که برنامه‌هایش برای توسعه تکنولوژی 7 نانومتری را متوقف کرده و قرار است تمرکز خود را بیشتر روی بخش چیپ‌های IoT - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - و RF بگذارد. به همین خاطر است که AMD به استفاده از محصولات TSMC روی این تکنولوژی روی آورده است.

به گفته «گرگ بارتلت» نایب رئیس بخش مهندسی و تکنولوژی گلوبال فاندریز:

این شکایات با هدف - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - حفاظت از سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های پشت آن‌ها تنظیم شده است. در حالی که ما میلیاردها دلار برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - تحقیق و توسعه هزینه کرده‌ایم، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - TSMC به صورت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فسا استان فارس - غیر قانونی از مزایای سرمایه‌گذاری ما استفاده می‌کرده. لازم است که حتما استفاده غیر قانونی شرکت تایوانی از دارایی‌های مهم خودمان را متوقف کرده و از پایه‌های تولید آمریکایی و اروپایی محافظت کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone