🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23664.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان از تأثیر مثبت حیوانات خانگی روی سلامت افراد می گویند

نتایج تحقیقی که به تازگی در کشور جمهوری چک انجام شده نشان می دهد حیوانات خانگی و به خصوص سگ ها می توانند سلامت عمومی شما را بهبود دهند. این تحقیق نشان می دهد مراقبت ...

نتایج تحقیقی که به تازگی در کشور جمهوری چک انجام شده نشان می دهد حیوانات خانگی و به خصوص سگ ها می توانند سلامت عمومی شما را بهبود دهند. این تحقیق نشان می دهد مراقبت از سگ به عنوان حیوان خانگی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ارتباط دارد.

پژوهش مورد بحث روی افرادی بدون سابقه بیماری قلبی انجام شده است. بیش از 2000 نفر از ابتدای سال 2013 تا پایان سال 2014 مورد ارزیابی قرار گرفتند. در این فرایند، اطلاعات اولیه افراد از جمله وضعیت سلامتی آنها به طور کامل ثبت شد. همین عملیات در بازه های پنج ساله ادامه یافته و نهایتاً در سال 2030 به پایان خواهد رسید.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس

نخستین دور ارزیابی پنج ساله در سال جاری میلادی به اجرا درآمد و 1769 نفر از مجموع 2000 نفر مورد معاینه قرار گرفتند. لازم به ذکر است - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - که هیچکدام از این افراد سابقه بیماری قلبی نداشتند. پژوهشگران برای ارزیابی از پرسشنامه Life's Sample 7 انجمن قلب آمریکا استفاده کردند که موارد متعددی از جمله سیگار کشیدن و رژیم غذایی را نیز در بر می گیرد.

محققین دریافتند فارغ - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - از متغیرهایی نظیر سن، سطح تحصیلات یا جنسیت، افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند به شکل معناداری سالم تر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - از دیگر افراد هستند و بیشترین اثر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - مثبت در ارتباط با سگ ها دیده شده است. افرادی که حیوان خانگی دارند، از نظر جسمانی نیز فعال تر هستند، رژیم غذایی بهتری دارند و سطح قند خون آنها نیز پایین تر است.

البته شاید ریشه یابی تأثیر مثبت سگ روی سلامت فرد چندان دشوار نباشد. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - سگ ها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - حیوانات پر جنب و جوشی هستند و به فعالیت مداوم نیاز دارند. پیاده روی روزانه و بازی های پرتحرک از جمله نیازمندی های سگ ها به شمار می روند. بنابراین صاحب سگ فرصتی برای تنبلی ندارد و باید به این توفیق اجباری تن در دهد. احتمالاً همین فعالیت جسمانی در کاهش ریسک بیماری های قلبی-عروقی در آنها نقش داشته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone