🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23662.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کاهش 10 میلیارد دلاری درآمد هواوی از فروش موبایل به خاطر تحریم های آمریکا

بعد از اینکه نام هواوی به لیست سیاه تجاری آمریکا اضافه شد انتظار می‌رفت این شرکت با کسری و کاهش درآمد قابل ملاحظه‌ای رو به رو شود. با این حال غول تکنولوژی چین با تعدیل ...

بعد از اینکه نام هواوی به لیست سیاه تجاری آمریکا اضافه شد انتظار می‌رفت این شرکت با کسری و کاهش درآمد قابل ملاحظه‌ای رو به رو شود. با این حال غول تکنولوژی چین با تعدیل و تنظیم پیش‌بینی‌هایش اعلام کرده که احتمالا در بخش تجارت مشتریانش با کاهش درآمد 10 میلیارد دلاری رو به رو خواهد شد که تقریبا یک سوم کمتر از پیش‌بینی‌های اولیه آن‌هاست.

با اینکه تجارت هواوی طی چند وقت اخیر تحت تأثیر تحریم‌های آمریکا قرار گرفته - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اردستان استان اصفهان - اما گزارش مالی نیمه نخست امسال این شرکت نشان از رشد 23 درصدی درآمد آن نسبت به سال گذشته داشت و کمپانی چینی توانست 118 میلیون دستگاه اسمارت‌فون به فروش برساند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اردستان استان اصفهان

قائم مقام هواوی «اریک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اردستان استان اصفهان - ژو» در جلسه پرسش و پاسخی که بعد از معرفی چیپست هوش مصنوعی این شرکت با نام Ascend 910 برگزار شد زیان بخش موبایل هواوی را 10 میلیارد دلار برآورد کرد. با توجه به گفته‌های ژو تحریم‌ها مطمئنا بر استراتژی‌های تجارت هواوی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اردستان استان اصفهان - تأثیرگذار بوده‌اند اما زیانی که متوجه بخش اسمارت‌فون این شرکت شده در آن حدی نیست که پیش‌بینی‌های اولیه نشان داده است.

هواوی اخیرا هم یک مهلت مجدد 90 روزه موقت برای دریافت لایسنس‌های تجاری از وزارت بازرگانی آمریکا دریافت کرده است. با این حال شرکت چینی این مهلت 90 روزه را بی معنی خوانده و اعلام کرده که این شرکت و کارمندانش کاملا آماده هستند تا تحت فشارها و تحریم‌ها و با وجود عدم دریافت لایسنس شرکت‌های آمریکایی همچنان به کار خودشان با تمام توان ادامه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چکامه نوشته شده درتاریخ 1402/03/24
حالتون خوبه؟ آیا جسارتا شما روستای چرمهین اردستان جارو برقی زیمنس VSZ7A400 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در روستای چرمهین شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone