🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23663.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 پلاس یا آیفون XS Max؛ کدام در برابر سقوط مقاوم‌تر است؟ [تماشا کنید]

گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) تماماً توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. این یعنی جدیدترین پرچمدار سامسونگ باید مقاومت بالایی در برابر سقوط از ارتفاع داشته باشد. ولی آیا در عمل هم همین ...

گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) تماماً توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. این یعنی جدیدترین پرچمدار سامسونگ باید مقاومت بالایی در برابر سقوط از ارتفاع داشته باشد. ولی آیا در عمل هم همین گونه است؟ در ادامه تست سقوط گلکسی نوت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - 10 پلاس را مشاهده می کنید.

در ویدیوی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - زیر مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - برابر آیفون XS Max بعد از سقوط های متعدد مقایسه می شود. پرچمدار اپل نیز همانند جدیدترین فبلت سامسونگ از شیشه مقاوم در پنل پشتی و جلویی بهره می برد. ویدیو را ببینید تا در ادامه توضیحاتی ارائه دهیم:

این تست قبلاً برای گلکسی اس 10 پلاس و آیفون XS Max انجام شده بود که ویدیوی آنرا می توانید در این لینک مشاهده کنید. در آن مقایسه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 پلاس از کار افتاد و در سقوط های بعدی در مقابل سنسور اثر انگشت آیفون XS Max کم آورد.

در مقایسه با گلکسی اس 10 پلاس، حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 10 پلاس همچنان بعد از چندین مرتبه سقوط از کار نیفتاد؛ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - بنابراین نوت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - 10 پلاس در این زمینه نسبت به گلکسی اس 10 پلاس پیشرفت داشته است. البته گلکسی اس 10 پلاس فقط در پنل جلویی از محافظ گوریلا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - گلس 6 بهره می برد که در این زمینه هم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - شاهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - برتری جدیدترین پرچمدار سامسونگ هستیم.

پنل پشتی گلکسی نوت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - 10 پلاس در سقوط ها بیشتر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - از آیفون XS Max ترک برداشت ولی به دلیل تقسیم وزن مناسب پنل جلویی آن کمتر آسیب دید. همین مسئله باعث شد تا پنل جلویی و نمایشگر این گوشی نسبت به آیفون کمتر آسیب ببیند و عملکرد خود - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - را حفظ کند. گلکسی نوت 10 پلاس برنده کلی سقوط های پیاپی از دستگاه لقب گرفت.

البته فراموش نکنید که گلکسی نوت 10 پلاس از محافظ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - صفحه کارخانه برخوردار است و همین عامل هم مقاومت آن را نسبت به پرچمدار آیفون بیشتر کرده. با این حال به دلیل قیمت 1100 دلاری استفاده از کیس مناسب حتماً توصیه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone