🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23681.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل پروژه واکی تاکی آیفون را متوقف کرد

اپل فعلاً پروژه واکی تاکی آیفون را متوقف کرده است. در صورتی که این قابلیت اضافه می شد کاربران می توانستند به کمک آن هنگام قطعی شبکه تلفن همراه پیام های خود را از طریق ...

اپل فعلاً پروژه واکی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - تاکی آیفون را متوقف کرده است. در صورتی که این قابلیت اضافه می شد کاربران می توانستند به کمک آن هنگام قطعی شبکه تلفن همراه پیام های خود را از طریق امواج رادیویی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - ارسال کنند.

به گزارش سایت The Information این تکنولوژی که با نام «پروژه OGRS» در اپل دنبال می شد، قرار بود از امواج 900 مگاهرتزی و مودم های سلولی ساخت اینتل استفاده کند. این طیف رادیویی بیشتر در مناطق صنعتی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران
قابلیت واکی تاکی در اپل واچ وجود دارد

هنوز معلوم نیست چرا اپل این پروژه را متوقف کرده ولی گفته می شود این مسئله احتمالاً به دلیل رفتن یکی از مدیران ارشد این کمپانی به نام «روبن کابایرو» - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - (Rubén Caballero) باشد. سایت The Information گزارش کرده کابایرو سکان دار پروژه OGRS در اپل بوده و از آن به عنوان «فرزند خود» یاد می کرده است. یکی دیگر از دلایل کنسل شدن پروژه مذکور، برنامه اپل برای استفاده از مودم های ساخت کوالکام ذکر شده است.

استفاده از قابلیت واکی تاکی در تلفن های هوشمند ایده جدیدی نیست؛ کارکنان مناطق صنعتی سالهاست - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - از تلفن های PTT یا اصطلاحاً «بگیر و صحبت کن» به برقراری ارتباط با یکدیگر در مناطق خارج - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - از پوشش شبکه می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - پردازند. به کمک این تلفن ها می توان در این مناطق تماس واکی تاکی گونه گرفت.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران
گوشی S80 محصول شرکت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - Doogee - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - برای استفاده در مناطق صنعتی ساخته شده است

این آخرین باری نخواهد بود که از قابلیت واکی تاکی در آیفون می شنویم. در حال حاضر قابلیت واکی تاکی در اپل واچ وجود دارد، بنابراین احتمال اینکه این ویژگی را سرانجام در آیفون هم ببینیم زیاد است.

جالب است بدانید شرکت Doogee تلفن هوشمند مقاومی به نام S80 با قابلیت واکی تاکی ساخته است. این گوشی از باتری پرظرفیت 10080 میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده و دارای درگاه آنتن واکی تاکی و دکمه PTT است. این محصول از استانداردهای IP68 و IP69K برخوردار بوده و مخصوص کارکنان مناطق صنعتی و خارج از پوشش شبکه ساخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone