🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23690.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تیزر چیپست Kirin 990 هواوی به قابلیت‌های 5G آن اشاره می‌کند

پیش از برگزاری IFA 2019 هواوی رسما اعلام کرد که چیپست Kirin 990 را در اولین روز این رویداد یعنی 15 شهریور (6 سپتامبر) معرفی خواهد کرد. این شرکت یک تیزر کوتاه هم از این محصول ...

پیش از برگزاری IFA 2019 هواوی رسما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - اعلام کرد که چیپست Kirin 990 را در اولین روز این رویداد یعنی 15 شهریور (6 سپتامبر) معرفی خواهد کرد. این شرکت یک تیزر کوتاه هم از این محصول جدید منتشر کرده که به قابلیت‌های 5G این چیپست اشاره می‌کند.

هنوز مشخص نیست - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - که آیا این فناوری 5G می‌تواند هر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - دو شبکه موج میلیمتری و زیر 6 گیگاهرتز نسل جدید اینترنت همراه را پشتیبانی کند یا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - خیر.

پیشتر شایعات مرتبط با کایرین 990 اشاره داشتند که مودم 5G به صورت built in در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - آن گنجانده خواهد شد. مودم 5G چیپست قبلی این شرکت یعنی کایرین 980 به صورت یکپارچه نبوده و خارج از چیپ قرار داشت و همین موضوع سبب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - می‌شد که علاوه بر اشغال فضای بیشتر، کارایی کمتری هم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - نسبت به رقبا داشته باشد. چیپست جدید هواوی با فناوری فوق فرابنفش (EUV) هفت نانومتری TSMC ساخته خواهد شد که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - می‌تواند 20 درصد به تعداد ترانزیستورهای چیپست افزوده و بهره وری انرژی آن را نیز بالاتر ببرد.

علاوه بر این گفته می‌شود که پردازنده نسل جدید هواوی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - می‌تواند از ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند و می‌توان انتظار استفاده از معماری داوینچی این شرکت و حضور CPU و GPUهای جدید ARM را در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - این چیپست داشت.

با اینکه کمپانی ARM به خاطر تحریم‌های آمریکا، ارتباطات تجاری خود را با هواوی قطع کرده اما از آنجایی که لایسنس مورد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - نیاز برای این چیپست پیش از اعلام تحریم‌ها دریافت شده بود بنابراین کایرین 990 از پردازنده Cortex-A77 و پردازشگر گرافیکی Mali-G77 شرکت ARM استفاده خواهد کرد. یک واحد پردازنده عصبی (NPU) هم برای پردازش‌های هوش مصنوعی در کایرین 990 حاضر خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران

با توجه به اینکه سری میت همیشه اولین پرچمدار هواوی بوده که از چیپست‌های جدید کایرین این شرکت استفاده می‌کند می‌توان انتظار داشت که میت 30 هم به چیپست جدید کایرین 990 مجهز شود. علاوه بر این پیشتر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - «یان‌مین وانگ» یکی از مدیران گروه تجارت مشتریان هواوی در گفتگو با TechRadar گفته بود که گوشی تاشوی هواوی یعنی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر زیراب استان مازندران - میت ایکس هم قرار است از این چیپست جدید استفاده کند.

وانگ همچنین اشاره کرده بود که کایرین 990 در سایر گوشی‌های سطح بالای آینده این شرکت مثل سری P40 هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone