🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23682.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل آپدیت iOS 12.4.1 را برای جلوگیری از جیلبریک آیفون منتشر کرد

اپل برای برطرف کردن مشکلی قدیمی که پیشتر برای آن وصله‌ای ارائه کرده بود مجددا یک به روزرسانی نرم‌افزاری ارائه کرد. آپدیت 12.4.1 فیکسی برای یک آسیب‌پذیری قدیمی ارائه می‌کند که به گفته اپل با ...

اپل برای برطرف کردن مشکلی قدیمی که پیشتر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای آن وصله‌ای ارائه کرده بود مجددا یک به روزرسانی نرم‌افزاری ارائه کرد. آپدیت 12.4.1 فیکسی برای یک آسیب‌پذیری قدیمی ارائه می‌کند که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - به گفته اپل با وجود آن اپ‌های مخرب قادر به اجرای کدهای دلخواهشان با سطح دسترسی سیستمی خواهند بود. همین آسیب‌پذیری باعث شد که جیلبریک آیفون و دستگاه‌های دیگر اپل که از iOS 12.4 استفاده می‌کنند ممکن - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - شود. وصله قبلی در ماه می ارائه شده بود و بعدا در ماه ژوئن به صورت تصادفی حذف شد.

در واقع این دسترسی‌های سیسمتی به برنامه‌هایی که در حالت عادی با وجود قوانین سختگیرانه اپل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی دستگاه‌های این شرکت اجازه اجرا ندارند مجالی برای کار می‌دهد. این همان جیلبریک شدن است - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - و برای اپ‌ها اجازه دستکاری بخش‌های خارج از دسترس آن دستگاه را فراهم می‌کند. جیلبریک از یک سو کاربران را قادر می‌سازد تا دستگاه‌هایشان را به دلخواه شخصی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - سازی کنند و از سوی دیگر دستگاه را در معرض سو استفاده اپ‌های مخرب مثل بدافزارها یا جاسوس افزارها قرار می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان

این پچ برای محافظت از دیوایس‌های آیفون (آیفون 5S و بالاتر، آیپد ایر و مدل‌های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - بالاتر و نسل ششم آیپد تاچ) در برابر جیلبریک ماه می امسال و به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - همراه iOS 12.3 منتشر شد. تا اینکه در زمان ارائه آپدیت بعدی یعنی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - iOS 12.4 پچ مذکور حذف شده و مجددا این حفره امنیتی در دستگاه‌های اپل باز شد.

در صفحه پشتیبانی آپدیت جدید، اپل گفته که آسیب‌پذیری کرنل مذکور را حذف و از تیم Pwn20wnd هم تشکر کرده است. این تیم هفته گذشته اعلام کرده بود که جیلبریک آیفون امکان پذیر است.

اپل این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - آسیب‌پذیری کرنل را با ارائه آپدیتی برای macOS 10.14.6 - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - هم برطرف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone