🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23668.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

از کار افتادن اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت چند روز بعد از عرضه نوت 10

سرویس جدید Your Phone مایکروسافت که برای اتصال گوشی‌های هوشمند اندرویدی به ویندوز و میرور کردن گوشی در کامپیوتر طراحی شده از کار افتاده است. به گفته صفحه پشتیبانی مایکروسافت آن‌ها مشکلی که منجر به قطعی ...

سرویس جدید Your Phone مایکروسافت که برای اتصال گوشی‌های هوشمند اندرویدی به ویندوز و میرور کردن گوشی در کامپیوتر طراحی شده از کار افتاده است.

به گفته صفحه پشتیبانی مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - آن‌ها مشکلی که منجر به قطعی ارتباط اپ Your Phone شده را شناسایی کرده‌اند و فعلا کاربران در حین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - اجرای این برنامه ممکن است با ارورهای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - مختلفی از جمله Can’t connect مواجه شوند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که در حال بررسی این مشکل هستند تا راه حلی مناسبی برای رفع آن پیدا کنند.

با اینکه ارتباط بین پی‌سی و گوشی به صورت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - مستقیم از طریق USB یا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - وای‌فای انجام می‌شود اما این سرویس - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - باید برای احراز هویت به سرورهای مایکروسافت متصل شود. وقتی این ساختار با مشکل مواجه می‌شود و برنامه امکان اتصال به سرورها را از دست می‌دهد کل سرویس از دسترس خارج شده و دیگر کاربران قادر به میرور کردن گوشی در کامپیوتر نخواهند بود.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس

این اتفاق به ویژه از آن جهت برای مایکروسافت ناخوشایند است که سرویس Your Phone بخش مهمی از همکاری تازه این شرکت با سامسونگ را تشکیل می‌دهد. گوشی جدید گلکسی نوت 10 با یک نسخه منحصر بفرد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - از Your Phone معرفی شده که «Link to PC» نام گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در لانچ این سرویس جدید عجله کرده و در واقع زیرساخت‌های کافی برای سرویس‌دهی به تعداد کاربران زیاد فراهم نبوده است.

با این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - حال فعلا با توجه به اطلاعاتی که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - در صفحه پشتیبانی سرویس‌های مایکروسافت وجود دارد این سرویس دوباره در دسترس قرار گرفته و مشکلی در استفاده از آن وجود ندارد. مایکروسافت هنوز بیانیه‌ای در مورد علت این مشکل صادر نکرده است.

این سرویس در واقع به کاربران اندروید اجازه می‌دهد صفحه گوشی‌هایشان را در ویندوز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - 10 میرور کرده و پیام‌های متنی، عکس‌ها و اعلانات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - را در آن مشاهده کنند. میرور کردن نمایشگر یک قابلیت بسیار کاربردی است و به کاربر اجازه می‌دهد که از طریق ویندوز کنترل کامل نوت 10 خود را به دست بگیرد. قرار است مایکروسافت همین قابلیت را طی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - ماه‌های آینده برای گوشی‌های بیشتری هم عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone