🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23669.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ناسا از سوپرکامپیوتر آیتکن برای شبیه‌سازی ماموریت بازگشت به ماه

ناسا از سوپر کامپیوتر  آیتکن در مرکز تحقیقات ایمز رونمایی کرد که در پروژه بازگشت به ماه به کار گرفته می شود. آیتکن (Aitken) از ۴۶۰۸۰ هسته پردازشی و ۲۲۱ ترابایت حافظه برخوردار بوده و محاسبات ...

ناسا از سوپر کامپیوتر  آیتکن در مرکز تحقیقات ایمز رونمایی کرد که در پروژه بازگشت به ماه به کار گرفته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - می شود.

آیتکن (Aitken) از ۴۶۰۸۰ هسته پردازشی و ۲۲۱ ترابایت حافظه برخوردار بوده و محاسبات را با سرعت ۳.۶۹ پتافلاپس انجام می دهد. این توان مدیون پلتفرم محاسباتی SGI 8600 کمپانی HPE که به پردازنده های ۲۴ هسته‌ای نسل دوم اینتل Xeon، سیستم سرمایشی ویژه و فناوری ارتباطی InfiniBand کمپانی Mellanox برای مسائل مربوط به شبکه مجهز شده است.

۱۵۰۰ متخصص در سراسر آمریکا از این ابررایانه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - در پروژه های مختلف نظیر توسعه پهپادهای بهینه و شبیه سازی محیط درونی خورشید استفاده خواهند کرد. با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - این حال مهمترین ماموریت آیتکن به مدل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - سازی و شبیه سازی داده های اولیه و همچنین فرود فضاپیمای سرنشین دار ناسا در قطب جنوب ماه است - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - که از آن با عنوان پروژه آرتمیس یاد می شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران

پروژه آرتمیس هنوز در مراحل آغازین قرار دارد و ناسا فعلا سرگرم تحقیق روی کپسول و راکتی که قرار است انسان را به فضا ببرد. یکی از مهمترین قطعات این پازل ماه نشین است که با استفاده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - از این سوپر کامپیوتر طراحی و توسعه آن سرعت می گیرد.

این سوپر کامپیوتر که نام خود را از فضانوردی آمریکایی به نام «رابرت گرنت آیتکن» وام گرفته، به لطف قرار داشتن در سازه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - ای با طراحی ماژولار در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و شبیه سازی های پیچیده را سریعتر انجام می دهد. خنک کنندگی این سیستم قدرتمند از طریق سامانه تبخیری و فن های قدرتمند انجام می شود.

ناسا برای صرفه جویی در هزینه ها نه تنها سوپر کامپیوتر را در مرکزی با طراحی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - خاص تعبیه کرده، بلکه با استفاده از یک سیستم بی نیاز از برج‌های سرمایشی، دو میلیون کلیو وات ساعت در مصرف انرژی صرفه جویی کرده که برابر با ذخیره - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - ۳ میلیون گالن آب است.

سوپر کامپیوتر  آیتکن که در سیلیکون ولی واقع شده، نخستین مرحله - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر قائمشهر استان مازندران - از یک پروژه بزرگتر ۴ ساله است و احتمالا ۱۵ ماژول دیگر برای ذخیره سازی و محاسبات به آن اضافه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone