🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28410.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر وان پلاس ۷ پرو بالاترین امتیاز را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو آنقدر کارشناسان دیسپلی میت را تحت تاثیر قرار داده که از آن با عنوان «نمایشگری چشمگیر و عالی در کلاس جهانی» و «یکی از نوآورانه‌ترین و کارآمدترین» نمونه ها ...

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو آنقدر کارشناسان دیسپلی میت را تحت تاثیر قرار داده که از آن با عنوان «نمایشگری چشمگیر و عالی در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - کلاس جهانی» و «یکی از نوآورانه‌ترین و کارآمدترین» نمونه ها یاد کرده اند.

این موبایل که از نظر تصویربرداری نتوانسته بود پرچمداران سامسونگ و هواوی را پشت سر بگذارد، بالاترین امتیاز +A را از دیسپلی میت دریافت کرده است. نمایشگر ۶.۷ اینچی این گوشی با پنل امولد و رزولوشن +QHD با استاندارد +HDR10 سازگاری دارد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - توانسته در ده تست مختلف یا رکوردی جدید بر جای گذاشته یا با بهترین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - ها برابری کند.

از بین این ده مورد باید به بیشترین دقت رنگ مطلق (0.8 JNCD)، بالاترین گاموت رنگی پایه، بیشترین نرخ کنتراست، کمترین تغییر در دقت رنگ (0.3 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - JNCD)، کمترین میزان انعکاس نمایشگر (۴.۶ درصد) و بالاترین وضوح نمایشگر قابل رویت (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) اشاره کرد (به باور دیسپلی میت وضوح بالاتر 4K در موبایل قابل رویت نیست).تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو در تمامی زمینه ها به جز یک مورد امتیاز خیلی خوب یا عالی دریافت کرده. تنها امتیاز خوب این پنل به تغییر رنگ آبی در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - زاویه ۳۰ درجه برمی گردد. البته این مورد روی امتیاز کلی گوشی تاثیر نگذاشته چرا که نواحی با رنگ آبی نسبت به رنگ های قرمز و سبز توجه چندانی جلب نمی کند.

به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - گفته دیسپلی میت نمایشگر وان پلاس ۷ پرو از نظر بصری با یک پنل تمام عیار تفاوتی ندارد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - و در کنار گوشی های گلکسی اس ۱۰، آیفون XS Max - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - و پیکسل ۳ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - ایکس ال عنوان بهترین نمایشگر موبایل را دریافت می کند.

هریک از این گوشی ها در برخی زمینه ها عملکرد بهتری داشته اند اما در مجموع نمی توان یکی را بر دیگری ترجیح داد؛ با این حال وان پلاس ۷ پرو با قیمت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - پایه ۶۶۹ دلاری به صرفه تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone