تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35262.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مک آفی برای خدمت به جامعه ارزهای مجازی کاندید ریاست جمهوری 2020 آمریکا می شود

جان مک آفی، بنیانگذار آنتی ویروس مک آفی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از قصد خود برای کاندید شدن خبر داده بود و البته کناره گیری کرده بود، در سال 2020 و با ...

جان مک آفی، بنیانگذار آنتی ویروس مک آفی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از قصد خود برای کاندید شدن خبر داده بود و البته کناره گیری کرده بود، در سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - 2020 و با هدف خدمت به جامعه ارزهای مجازی کاندید خواهد شد.

مک آفی در طول دوران زندگی خود راه پر فراز و نشیبی را طی کرده؛ او که در انگلستان متولد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - شد و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - به آمریکا مهاجرت کرد. پدرش که با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد خودکشی کرد. سپس خود مک آفی در دوران تحصیل به مصرف مواد مخدر روی آورد.

در ادامه شرکت امنیتی مک آفی را تأسیس کرد و سپس سهام خود در این کمپانی را فروخت و به کشور بلیز نقل مکان کرد. مدتی بعد به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - قتل همسایه خود متهم شد و در نهایت به آمریکا باز گشت.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان

مک آفی اکنون اعلام کرده اگر از او درخواست شود، در حزب آزادیخواه فعالیت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - خواهد کرد و در غیر این صورت حزب خود را به راه خواهد انداخت.

مک آفی در ماه سپتامبر سال 2017 (شهریور تا مهر سال 96) گفته بود: «شما بیت کوین را کلاه برداری می خوانید. من بیت کوین استخراج می کنم. ما بیت کوین را می سازیم. تولید هر واحد بیت کوین هزینه ای  بیش از 1000 دلار دارد. هزینه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - تولید هر دلار آمریکا چه قدر است؟ کدام یک کلاه برداری است؟ چون تولید دلار [تنها] به اندازه هزینه کاغذ، هزینه بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - می دارد.

او همچنین در مورد احتمال برنده شدن خود در انتخابات اظهار نظر کرده: «تصور نکنید که من شانسی برای برنده شدن دارم». یکی از دنبال کنندگان اکانت توییتر مک آفی ادعا کرده که حتی اوپرا وینفری، مجری مشهور می تواند او را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد. مک آفی در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - پاسخ به او اعلام کرده که تقریباً هر شخصی می تواند او را شکست دهد.

با این حال او اعتقاد دارد که مسئله مهم این است که صرف نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود، او در هر صورت روی صحنه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone