🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27028.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پیش بینی تازه مینگ چی کو: آیفون 2020 با سنسور زمان پرواز به بازار عرضه خواهد شد

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه دنیای تکنولوژی در جدیدترین پیش بینی خود گفته که آیفون های سال 2020 و آیفون های سال های بعد به سنسور زمان پرواز مجهز خواهند شد. طبق پیش بینی ...

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه دنیای تکنولوژی در جدیدترین پیش بینی خود گفته که آیفون های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - سال 2020 و آیفون های سال - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - بعد به سنسور زمان پرواز مجهز خواهند شد.

طبق پیش بینی مینگ چی کو، دو مدل از آیفون های سال 2020 سنسور زمان پرواز (ToF) خواهند داشت. این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - سنسورها کیفیت عکس های گرفته شده را بهبود داده و امکان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - اضافه شدن ویژگی های واقعیت مجازی را در این گوشی فراهم خواهند گرد.

کو پیش بینی کرده که اپل همچنان از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - Face ID در آیفون ها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - استفاده خواهد کرد و سه مدل آیفونی که سال بعد به بازار بیایند، این قابلیت را خواهند داشت. این اولین دفعه ای نیست که کو تعبیه سنسور زمان پرواز را در محصولات اپل پیش بینی می کند.

او سال گذشته از تلاش های اپل برای به کارگیری این سنسور در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - آیپد و آیفون پرده برداشت و گفت که کمپانی کوپرتینویی از سال 2020 تکنولوژی لمس سه بعدی را در آیپد به کار خواهد برد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران

در صورتی که سنسور - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - زمان پرواز در پشت بدنه آیفون قرار گیرد، فواصل دورتری را نسبت به سنسور TrueDepth فیس آیدی که در جلو گوشی قرار گرفته پشتیبانی خواهد کرد. کو معتقد است سنسور زمان پرواز کاربردی تر است و چون اسکن های سه بعدی باکیفیت تری نسبت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - به سنسور فعلی آیفون می گیرد، اپلیکیشن های واقعیت مجازی بیشتری را می توان برای گوشی ساخت.

چند روز قبل مینگ چی کو گزارشی منتشر کرد و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - در آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر متل قو استان مازندران - مدعی شد سه مدل آیفون سال 2020 دارای مودم 5G خواهند بود. او در آن گزارش گفت که این آیفون ها از باندهای mmWave و زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی خواهند کرد که برای فعالیت در محدوده دکل های شبکه 5G مناسب خواهد بود.

انتظار می رود اپل از سه مدل آیفون 11 با درگاه لایتنینگ و دوربین سلفی بهتر در چند ماه دیگر رونمایی کند. همچنین گفته می شود آیفون های 2020 نیز با نمایشگرهایی در ابعاد 6.7، 5.4 و 6.1 اینچ به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone