🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27027.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران مرکز CERN به دنبال فوتون تاریک و کشف ماهیت ماده تاریک

پژوهشگران سرن (CERN) در جستجوی ذره ای به نام فوتون تاریک که خصوصیاتی مشابه با نور دارد، به دنبال برملا کردن اسرار ماده تاریک هستند. پژوهشگران مدت هاست به دنبال پیدا کردن منشأ ماده تاریک ...

پژوهشگران سرن (CERN) در جستجوی ذره ای به نام فوتون تاریک که خصوصیاتی مشابه با نور دارد، به دنبال برملا کردن اسرار ماده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - تاریک هستند.

پژوهشگران مدت هاست به دنبال پیدا کردن منشأ ماده تاریک هستند ولی پیدا کردن این ماده مرموز در بیشتر اوقات بدون واکنش آن با ماده بسیار سخت است. پژوهشگران سازمان اروپایی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - پژوهش های هسته ای یا به اختصار سِرن، معتقدند فوتون تاریک (Dark Photon) می تواند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - به آنها در پیدا کردن منشأ ماده تاریک کمک کند.

فوتون های معمولی ذراتی بنیادی هستند که نیروی الکترومغناطیس (نور و امواج رادیویی) را منتقل می کنند. دانشمندان عقیده دارند اثر ماده تاریک ناشی از نیروی یک ذره فرضی است که توسط دانشمندان فوتون تاریک نامگذاری شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران
محیط آزمایش NA64

با اینکه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - تحقیقات دانشمندان آلمانی در آزمایش HADES برای پیدا کردن ردی از فوتون تاریک موفقت آمیز نبوده، ولی با این وجود پژوهشگران مرکز سرن در آزمایشی جداگانه به نام NA64 به دنبال اثری از این ذره هستند. در این آزمایش به کمک شتاب دهنده پروتون اس پی اس (SPS)، اشعه ای با قدرت ۱۰۰ الکترون ولت به هدف - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - شلیک و نتایج برخورد تحلیل شد.

در صورت بوجود آمدن فوتون های تاریک، این ذرات با دیواره محیط آزمایش برخورد نکرده و با انرژی ناچیز به اتر (Ether) وارد می شوند. دانشمندان از میزان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - انرژی تولید شده در محیط آزمایش پس از شلیک اشعه آگاهند بنابراین اگر از مقدار مدنظر کمتر باشد به ایجاد فوتون های تاریک پی می برند.

عدم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - تولد فوتون تاریک به معنای عدم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - وجود آن در بازه انرژی تولیدی در آزمایشگاه است

در پروژه NA64 نتایج صدها میلیون شلیک که بین سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ انجام شده بودند مورد تحلیل قرار گرفتند، ولی اثری از فوتون تاریک یافت نشد. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - البته این موضوع به معنی عدم وجود فوتون تاریک نیست، بلکه به معنی ایجاد نشدن آن در بازه انرژی آزاد شده در محیط آزمایش است. از نتایج این تحقیق پژوهشگران نتیجه گرفتند که واکنش میان فوتون ها و فوتون های تاریک، بسیار ضعیف تر از چیزی بوده که قبلاً تصور می شده است.

چندین دهه است که دانشمندان به دنبال پیدا کردن منشأ ماده تاریک هستند. وجود این ماده مرموز و نامرئی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهسوار استان مازندران - را تنها می توان به کمک واکنش آن با نور و ماده فهمید. تاکنون چندین آزمایش برای پیدا کردن این ماده انجام شده ولی همگی ناموفق بوده اند.

دانشمندان از نتایج بدست آمده در این آزمایش ها می توانند آزمایشات آینده را دقیق تر انجام دهند. با بهبود امکانات شتاب دهنده SPS در سال ۲۰۲۱، احتمال دارد آزمایشات جدیدی انجام شده و سرانجام فوتون تاریک متولد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone