🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32356.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رویداد توان‌تک برای هم‌افزایی میان توان‌یاب‌ها و کسب‌وکارها به الکام استارز می‌آید

دومین رویداد توان‌تِک هم‌زمان با بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ و در قسمت الکام استارز برگزار می‌شود. توان‌تک، رویدادی است که سال گذشته با تمرکز روی توان‌یاب‌ها کار خود را آغاز کرد و باور دارد ...

دومین رویداد توان‌تِک هم‌زمان با بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ و در قسمت الکام استارز برگزار می‌شود. توان‌تک، رویدادی است که سال گذشته با تمرکز روی توان‌یاب‌ها کار خود را آغاز کرد و باور دارد که تکنولوژی، می‌تواند روی کیفیت زندگی ۱۱ درصد از جمعیت ایران اثر مثبتی داشته باشد.

«شاهین طبری»، عضو کمیته اجرایی الکام استارز در گفتگو با دیجیاتو، در خصوص شکل‌گیری رویداد توان‌تک می‌گوید: «استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند جذب کاربر بالایی از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حوزه توان‌یاب‌ها داشته باشند چون تغییر تکنولوژی در بحث جذب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربر، هزینه چندان بالایی ندارد. به این شکل، یک بازی برد-برد برای همه ایجاد خواهد شد. از یک سو ممکن است توان‌یاب بتواند در کسب‌وکاری مشغول به فعالیت شود یا در حالتی دیگر استارتاپ به او خدماتش را ارائه می‌دهد و به نوعی جذب کاربر کند.»

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

طبری در خصوص حضور توان‌تک در نمایشگاه الکامپ امسال می‌گوید:‌ «ما یک پیام برای استارتاپ‌هایی داریم که در الکام استارز حاضر می‌شوند: خودتان را متناسب کنید تا توان‌یاب‌ها بتوانند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از سرویس‌های شما بهتر استفاده کنند. مجتمع - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آموزشی نیکوکاری رعد در واقع متولی رویداد توان‌تک است و با حضورش در الکامپ به دنبال دادن این پیام به کسب‌وکارهاست که اگر سرویس‌های خود را متناسب‌سازی کنند، می‌توانند هم به خودشان با جذب کاربر بیشتر کمک کنند و هم به جامعه‌ی توان‌یاب‌ها.»

توان‌تک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امسال در الکام استارز از دو بخش تشکیل می‌شود. بخش - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اول، حضور مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد است - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که تلاش می‌کند خدمات کسب‌وکارها را با نیاز توان‌یاب‌ها همسو کند. اما بخش دوم از توان‌تک، حضور ۹ استارتاپ در این رویداد است که در ابعاد مختلف، یا توسط توان‌یاب‌های موفق ایجاد شده‌اند یا کسب‌وکارهایی بوده‌اند که مخاطب عمده‌ی آنها، توان‌یاب‌ها هستند.

اما - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آیا رویداد توان‌تک به شکل همیشگی در نمایشگاه الکامپ حاضر خواهد شد و مانند دوره اول، یک رویداد کاملاً جداگانه نخواهد بود؟ طبری در پاسخ به این پرسش گفت: «مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند، ولی ذهنیت فعلی ما این است که اگر برگزاری این دوره موفق باشد، توان‌تک می‌تواند بخشی از الکام استارز باشد و این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به نظر من دستاورد بزرگی خواهد بود.»

براساس آماری که سازمان نظام صنفی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رایانه‌ای کشور ارائه داده است، سال ۹۶ بیشتر از ۱۵۰ هزار نفر از نمایشگاه الکامپ بازدید کرده‌اند. این گستردگی و این استقبال از نمایشگاه، در نگاه اول می‌تواند برای توان‌یاب‌ها چالش برانگیز باشد اما طبری عقیده دارد که باید نیاز توان‌یاب‌ها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را به چشم و گوش حداکثر مخاطبین و کسب‌وکارها رساند: «امروز کارآفرینان موفق ایرانی به مسئله توان‌یاب‌ها توجه می‌کنند و کل هدف از چنین تصمیمی، هم‌افزایی و رساندن پیام حضور توان‌یابان در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جامعه به حداکثر افراد است.»

بیست - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از شنبه ششم مرداد ماه آغاز می‌شود و پس از چهار روز به کار خود پایان خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone