🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42700.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین 360 درجه ONE با قابلیت فیلمبرداری 4K و قیمت 299 دلار عرضه شد

شرکت «Insta360» که در میان کاربران دوربین های 360 درجه از محبوبیت بالایی برخوردار است، به تازگی محصول جدیدی را به اسم «ONE» روانه بازار کرده که ویژگی های جالب توجهی دارد. دوربین مورد بحث ...

شرکت «Insta360» که در میان کاربران دوربین های 360 درجه از محبوبیت بالایی برخوردار است، به تازگی محصول جدیدی را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به اسم «ONE» روانه بازار کرده که ویژگی های جالب توجهی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

دوربین مورد بحث با توانایی فیلمبرداری 4K، قابلیتی تحت عنوان «Shoot first, Point later» داشته که به کاربر اجازه می دهد بدون نگرانی بابت کادر بندی، از هر آنچه در مقابلش است فیلم گرفته و سپس به کمک نرم افزار مخصوص تلفن هوشمند و با استفاده از شتاب سنج، یک ویدیوی ثابت با رزولوشن 1080p - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بسازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

ONE یک دوربین 24 مگاپیکسلی مستقل است که به لرزشگیر 6 محوره مجهز شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را ثبت می کند. این محصول همچنین توانایی ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 120 فریم بر ثانیه را نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دارد که توسط نرم افزار، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به 240fps قابل ارتقاست.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

یکی از جالب ترین قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های ONE، توانایی حذف مونوپاد از تصاویر بوده که برای عاشقان سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خبر بسیار خوبی است. این دوربین همچنین از لوازم جانبی متنوعی پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده در ورزش - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ها و فعالیت های متفاوتی را دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گفتنی است Insta360 محصول جدید خود را به همراه سه پایه، کیف، کابل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میکرو USB، پارچه تمیزکننده لنز، کارت حافظه و بند دستی به قیمت 299 دلار به فروش می رساند. در ادامه می توانید دوربین ONE را از زوایای مختلف مشاهده کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیتعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیتعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیتعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone