🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31892.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تولید هر گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس برای سامسونگ چقدر تمام می‌شود؟

از زمانی که با خیال راحت یک موبایل پرچمدار را تنها به خاطر طراحی یا حتی بدون دلیل خاص با مدل دیگری عوض می کردیم سال ها گذشته و حالا عبور قیمت ها از مرز هزار ...

از زمانی که با خیال راحت یک موبایل پرچمدار را تنها به خاطر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - طراحی یا حتی بدون دلیل خاص با مدل دیگری عوض می کردیم سال ها گذشته و حالا عبور قیمت ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - از مرز هزار دلاری به امری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - عادی تبدیل شده است؛ اما تولید هر کدام از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - این گجت ها چقدر خرج روی دست غول های فناوری می گذارد؟

یکی از جذابترین پرچمدارهای بازار گلکسی اس ۱۰ پلاس است که با اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حجم انبوهی از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - حافظه داخلی حرف زیادی برای گفتن دارد اما قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری این گوشی را از دسترس کاربران بسیاری دور کرده است. وب سایت Tech Insights برای اطلاع از هزینه جداگانه قطعات سراغ کالبدشکافی موشکافانه گلکسی اس ۱۰ پلاس رفته است.  تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان

مطابق انتظار گرانترین قطعه این پرچمدار نمایشگر دینامیک امولد و سنسور اثر انگشت التراسونیک یکپارچه با آن است که ۸۶.۵ دلار قیمت دارد. در رده دوم چیپست اسنپدراگون ۹۸۲۰ و مودم با هزینه ۷۰.۵ دلاری قرار دارند. قیمت مجموع نمایشگر و چیپست نسبت به گلکسی اس ۹ پلاس تقریبا بدون تغییر مانده است.

باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و سنسورهای گلکسی اس ۱۰ پلاس به ترتیب ۱۰.۵ و ۱۴ دلار قیمت داشته اند. شاسی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - و قطعات مکانیکی هم ۲۹ دلار آب خورده اند.

هزینه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۰.۵ دلار برآورد شده است. کمپانی کره ای برای سه سنسور به کار رفته در دوربین اصلی و دوربین سلفی دوگانه مجموعا ۵۶.۵ دلار پرداخت کرده و برای تست و مونتاژ هر دستگاه نیز متحمل ۳۴.۵ دلار شده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان
ماژول - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - دوربین اصلی

به گفته این سایت در مجموع ساخت هر دستگاه گلکسی اس ۱۰ پلاس ۸ گیگابایتی برای سامسونگ ۴۲۰ دلار تمام می شود که به معنی حاشیه سود ۵۸ درصدی است. هرچند در این محاسبه هزینه تحقیق و توسعه، بازاریابی، تدارکات، دستمزد کارکنان، توسعه نرم افزار و غیره در نظر گرفته نشده اند.

پیش از این هزینه تولید هر آیفون ‍۱۰ حدود ۴۱۲ دلار برآورد شده که سود تقریبا مشابهی را نصیب اپل می کرد؛ هرچند به گفته تیم کوک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپل سود زیادی را برای پرچمدارش در نظر نگرفته است.

 

تماشا کنید: بررسی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - پلاس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone