🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24613.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کانن نسل سوم دوربین 1DX را معرفی کرد؛ فیلمبرداری 5.5K برای حرفه ای‌ها

کمپانی ژاپنی کانن پرچمدار جدید دنیای عکاسی را در نمایشگاه CES معرفی کرده است. دوربین 1DX مارک ۳ با سنسوری ۲۰.۱ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری 5.5k به خوبی پاسخ نیاز علاقه‌مندان به عکاسی حرفه‌ای را ...

کمپانی ژاپنی کانن پرچمدار جدید دنیای عکاسی را در نمایشگاه CES معرفی کرده است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دوربین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 1DX مارک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۳ با سنسوری ۲۰.۱ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری 5.5k به خوبی پاسخ نیاز علاقه‌مندان به عکاسی حرفه‌ای را خواهد داد.

سنسور این دوربین ۲۰.۱ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مگاپیکسلی بوده و کانن آن را با هدف سرعت و کاهش نویز طراحی کرده است. دوربین 1DX مارک ۳ از پردازنده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیجیک ایکس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استفاده می‌کند که امواج عکس‌ها را از بین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌برد و در عین حال حس شفافیت در عکس‌ها را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این سرعت خواندن این سنسور نیز بالاتر رفته تا عکس‌برداری پیوسته را آسان‌تر کند. در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کل این سنسور در حدود ۳ برابر از نسل قبلی خود سریع تر است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

کانن همچنین پشتیبانی از فرمت عکس ۱۰ بیتی HEIF را در دوربین 1DX مارک ۳ قرار داده تا گستره دینامیکی عکس‌ها را بهبود ببخشد. ایزو در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این دوربین نیز در حالت نرمال بین بازه ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ قرار می‌گیرد. کانن می‌گوید برای بهبود کیفیت عکاسی، دوربین 1DX مارک ۳ می‌تواند گستره ایزو خود را تا عدد خارق‌العاده ۸۱۹۲۰۰ نیز افزایش دهد.

علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با سرعت ۱۶ فریم بر ثانیه نیز عکاسی کنند که نسبت به نسل گذشته بهبود ۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فریمی داشته است.تعداد نقطه‌های فوکوس منظره‌یاب اپتیکال آن نیز از ۱۹۱ نقطه تشکیل شده که علاوه بر آن، ۱۵۱ نقطه منقطع نیز دارد. این منظره‌یاب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سیستم تشخیص چهره و سر بهبود یافته نیز دارد. کانن می‌گوید دوربین 1DX مارک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۳ می‌تواند چشم‌های کاربران را نیز دنبال کرده و حتی اگر چشم آن‌ها از کادر بیرون رفت هم به صورت خودکار سر آن‌ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را دنبال کند.

کانن علاقه‌مندان به فیلم‌برداری را نیز فراموش نکرده و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 5.5K را در دوربین 1DX مارک ۳ تعبیه کرده است. علاوه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بر این کاربران - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌توانند با کیفیت 4k در ابعاد DCI نیز فیلم‌برداری کنند. این دوربین ویدیو ها را با کیفیت ۱۰ بیت و با سرعت ۳۴۰ مگابیت در ثانیه ضبط خواهد کرد که با فرمت HEVC ذخیره - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خواهند شد. کانن در دوربین 1DX مارک ۳ از تکنولوژی پیکسل دوگانه برای فیلم‌برداری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نیز استفاده کرده که این دوربین را به اولین دوربین حرفه‌ای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کمپانی ژاپنی تبدیل می‌کند که از این تکنولوژی استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

دوربین 1DX مارک ۳ از پورت USB 3.1 نسل دوم بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌ها و ویدیو‌های ثبت شده را از طریق وای فای و پورت لن نیز به کامپیوتر یا گوشی هوشمند انتقال دهد. بلوتوث و GPS نیز در این دوربین تعبیه شده‌اند. بدنه این دوربین نیز در برابر ضربه مقاوم بوده و ۱۴۴۰ گرم وزن دارد همچنین بدنه از لرزش‌گیر تصویر دیجیتال ۵ جهته استفاده می‌کند.

کاربران برای خرید بدنه دوربین 1DX مارک ۳ کانن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باید ۶۵۰۰ دلار پرداخت کنند. این دوربین از اواسط ماه بعدی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone