🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37900.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیا صدای بلند می تواند هارد دیسک های یک مرکز داده را از کار بیندازد؟

در روزهای اخیر مرکز داده بازار بورس سهام کشورهای اسکاندیناوی که در فنلاند واقع شده، به واسطه سیستم های اطفای حریق دچار مشکل شد و تعداد زیادی از هارد دیسک های آن از کار افتاد. با این ...

در روزهای اخیر مرکز داده بازار بورس سهام کشورهای اسکاندیناوی که در فنلاند واقع شده، به واسطه سیستم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های اطفای حریق دچار مشکل شد و تعداد زیادی از هارد دیسک های آن از کار افتاد. با این حال دلیل این اشکال، آب ناشی از این اطفای حریق نبود، بلکه موضوع به صدای بسیار بلند ایجاد شده مربوط می شد.

این اولین بار نیست که برای یک مرکز داده چنین اتفاقی می افتد. در سال 2017 اتفاق مشابهی مرکز داده آژور مایکروسافت در اروپا از کار افتاده بود. همچنین در سال 2016 مرکز داده شرکت خدمات مالی «ING» در رومانی با چنین مشکلی روبرو شده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود.

ماجرا در واقع به شوک ناشی از سیستم های اطفای حریق مربوط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می شود. هنگامی که در مراکز داده آتش سوزی اتفاق می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - افتد استفاده از آب برای خاموش کردن شعله های آتش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - منطقی به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نظر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمی رسد، زیرا موجب آسیب رسیدن به قطعات الکترونیکی می گردد. به همین علت از گاز خاصی برای اطفای حریق استفاده می شود که به طور معمول شامل ماده شیمیایی حاصل از پیوند کربن و عناصر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هالوژن از جمله کلر یا فلوئور است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این گاز موجب عدم رسیدن اکسیژن به آتش شده و به این ترتیب گسترش آتش متوقف می شود. با این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حال آزاد شدن گاز مورد بحث در فضا یک موج صدا را ایجاد می کند.

کامپیوترها از قطعات مکانیکی متحرک بسیاری تشکیل شده اند که شامل فن ها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و هارد دیسک های در حال چرخش هستند. تحقیقاتی که پیش از این توسط محققان کمپانی زیمنس انجام شده بود، نشان داد که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صداهای با شدت 110 دسیبل می توانند به هارد دیسک ها آسیب برسانند.

در حالی که نازل هایی که گاز را در مراکز داده آزاد می کنند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صدایی در حد 130 دسیبل دارند. برای اینکه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به شدت بلندی این صدا پی ببرید کافیست بدانید این میزان، حدود 100 برابر بیش از صدایی است که توسط یک اره برقی ایجاد می شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در حادثه اخیر که برای مرکز داده بازار بورس سهام اتفاق افتاد، سیستم اعلام و اطفای حریق اشتباه عمل کرده، ولی دقیقاً مشخص نشده که کدام قسمت این سیستم دچار خطا شده. با این حال مشکل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یاد شده در نتیجه تعدادی اتفاقات زنجیره ای ایجاد شده است.

البته مراکز داده معمولاً دارای پشتیبان هایی هستند که باید به صورت خودکار و به سرعت وارد عمل شوند تا عدم کارکرد مرکز داده اصلی را جبران نمایند. البته این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موضوع نیز به دلایلی که هنوز نا مشخص است، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در مرکز داده یاد شده انجام نشده است.

در نهایت باید اعلام کرد که جواب سوال مطرح شده در این مطلب، مثبت است. صدا می تواند هارد دیسک های یک مرکز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داده یا حتی کل مرکز را از کار بیندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone