🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37896.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی به دنبال افزودن قابلیت درک احساسات به دستیار مجازی است

دستیارهای مجازی شخصی از قبیل سیری، کورتانا و الکسا به صورت رباتیک اطلاعات را پردازش کرده و وظایف خود را انجام می دهند، حالا اما هواوی در حال توسعه نرم افزاری است که امکان تحلیل ...

دستیارهای مجازی شخصی از قبیل سیری، کورتانا و الکسا به صورت رباتیک اطلاعات را پردازش کرده و وظایف خود را انجام می دهند، حالا اما هواوی در حال توسعه نرم افزاری است که امکان تحلیل احساس کاربر در این دستیارها را نیز فراهم می کند.

این کمپانی در سال 2013 از دستیار هوشمندی رونمایی کرد که روزانه 110 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند و اکنون با بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته در پی اضافه کردن قابلیت درک عواطف و احساسات کاربر به آن است.

اواخر سال گذشته کمپانی تحقیقاتی Gartner اعلام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد که هوش مصنوعی عاطفی برای تجزیه و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تحلیل خلق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و خوی افراد و پاسخ شخصی تر به آن در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. Annette Zimmerman، معاون این کمپانی در این باره می گوید:

درک دستیارهای شخصی از وضعیت عاطفی شما تا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو سال دیگر حتی بیشتر از خانواده تان خواهد بود.

این سیستم به لطف قابلیت شناسایی حالت چهره، تجزیه و تحلیل صدا و رفتار کاربر و دستیارهای مجازی می تواند زمینه دستورات - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دریافتی را درک کرده و متناسب با احساسات کاربر به آن واکنش نشان دهد. تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربیبه گفته مسئولان Gartner دستیارهای مجازی با قابلیت شناسایی احساسات در خودروها و زمینه های مرتبط به بهداشت و درمان کارایی بالایی خواهند داشت. ماشین های برخوردار از این مزیت حالت روحی راننده از قبیل خستگی، اضطراب، خشم و حتی ناامیدی را درک کرده و خودرو را به صورتی ایمن تر کنترل می کنند. در زمینه بهداشت و سلامت نیز دستیار مجازی بهره مند از هوش مصنوعی عاطفی به صورت 24 ساعته بر سلامت ذهنی فرد نظارت کرده و در صورت بروز مشکل بلافاصله هشدارهای لازم را صادر می کند.

James Lu مسئول بخش مدیریت محصول هوش مصنوعی در هواوی تاکید می کند که کمپانی متبوعش به دنبال ارتقای دستیار مجازی به گونه ای است که مکالمه را تا حد نیاز ادامه دهد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا کاربر احساس تنهایی نکند. البته این امر مستلزم دستیاری است که از IQ و EQ بالا برخوردار باشد.

کایرین 970، جدیدترین چیپست هواوی به واحد پردازش عصبی اختصاصی مجهز است که تمام قابلیت های هوش مصنوعی را مدیریت می کند باید دید کمپانی چینی توانایی اضافه کردن قابلیت مذکور را به همین چیپست دارد یا باید به فکر تغییر ساختار آن باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone