🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37902.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Alienware در هتل هیلتون پاناما، یک اتاق مخصوص گیمر‌ها ساخت

کشور پاناما به آب و هوای بارانی‌اش معروف است و هتل‌های این کشور به همین علت مجبورند علاوه بر ایجاد تفرجگاه‌هایی در محیط باز، فکر روزهای بارانی را هم بکنند و تفریحاتی نیز در محیط ...

کشور پاناما به آب و هوای بارانی‌اش معروف است و هتل‌های این کشور به همین علت مجبورند علاوه بر ایجاد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تفرجگاه‌هایی در محیط باز، فکر روزهای بارانی را هم بکنند و تفریحاتی نیز در محیط داخلی هتل طراحی کنند. به همین دلیل است که هتل هیلتون این کشور با همکاری کمپانی Alienware توانسته یک اتاق مخصوص - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیمر‌ها بسازد و بهشتی برین برای آنها بیافریند.

اتاق ۲۴۲۵ هتل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هیلتون پاناما منظره‌ای مناسبی از سواحل دریا دارد اما با امکاناتی که در این اتاق قرار داده شده ، توجه هیچ گیمری به این مناظر جلب نخواهد شد. یک تلویزیون اولد ۶۵ اینچی با کیفیت 4K، کامپیوتری برخوردار از چیپست Core i7-7800 و کارت گرافیک GTX 1080Ti به همراه یک هدست Oculus Rift از محتویات این اتاق است که می‌تواند هر گیمری را هیجان زده کند.

علاوه بر این، یک لپتاپ Alienware هم به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک مانیتور ۳۴ اینچی وصل شده تا گزینه‌ی تفریحی دیگری هم به این اتاق اضافه شود. یک صندلی مخصوص بازی‌های ماشین سواری، کنترلر‌های اکس باکس وان الیت، مبل‌هایی با آرم Alienware نیز در این اتاق قرار گرفته تا رضایت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیمر‌های ساکن هتل یاد شده را فراهم آورد. البته دو - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تخت هم در این اتاق وجود دارد اما بعید است گیمری که پول زیادی برای اجاره‌ی این اتاق صرف کرده، از آن‌ها استفاده کرده و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - لحظه‌ای استراحت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

سرپرست توسعه‌ی تجاری هتل هیاتون پاناما درباره این اتاق می‌گوید:

«ما - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قصد داریم که سرویس‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - متنوع و گوناگونی برای بازدید کنندگانمان فراهم آوریم. ساخت این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اتاق نشان می‌دهد که ایجاد گزینه‌های مختلف جهت جذب توریست‌ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و جلب رضایت آنها برای ما از اهمیت فوق العاده برخوردار است. این روند به طور یقین می تواند موجب توسعه‌ی صنعت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گردشگری در پاناما بشود.»

علاقمندان قادرند اتاق مخصوص گیمر‌ها را شبی ۳۴۹ دلار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اجاره کرده و از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امکاناتش استفاده کنند که با توجه به نرخ کلی گجت‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موجود در این اتاق، قیمت نسبتاً مناسبی به حساب می‌آید.

- تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone