🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37895.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تلاش پلیس فلوریدا برای باز کردن قفل موبایل با استفاده از اثر انگشت یک جسد

این روزها استفاده از اثر انگشت مردگان برای باز کردن قفل آیفون‌هایشان دیگر امر شگفت انگیزی به شمار نمی‌رود چرا که اخیراً پلیس اف بی آی از انگشتان مجرمین کشته شده برای باز کردن قفل ...

این روزها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - استفاده از اثر انگشت مردگان برای باز کردن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - قفل آیفون‌هایشان دیگر امر شگفت انگیزی به شمار نمی‌رود چرا که اخیراً پلیس اف بی آی از انگشتان مجرمین کشته شده برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - باز کردن قفل آیفون‌شان استفاده می‌کند. حال  به تازگی پلیس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - ایالت فلوریدا مجبور شده با استفاده از اثر انگشت جسد ، قفل موبایلش را باز کند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - مسئله‌ای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - که هنوز از لحاظ بسیاری از کارشناسان، اخلاقی و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - منطقی نیست.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

روز سوم فروردین ماه، پلیس ایالت فلوریدا یک مرد ۳۰ ساله به نام لاینس فیلیپ را در یک پمپ بنزین، به ضرب گلوله به قتل رساند چرا که وی پس از دیدن نیرو‌های پلیس سعی کرده بود با ماشینش از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - محل حادثه فرار کند. چند روز بعد تعدادی از کاراگاهان اداره پلیس با حضور در مراسم تشییع جنازه‌‌ او سعی کردند که قفل موبایل را با استفاده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - از اثر انگشت جسد باز کنند.

این اتفاق درست جلوی چشم نامزد ۲۸ ساله‌ی فیلیپ رخ داد که او را به شدت متاثر و ناراحت کرده تا آنجا که وی، عمللکرد پلیس‌ را بی احترامی و هتک حرمت خواند اما از آنجایی که پلیس این ایالت دستور داشت برای بررسی پروند کشته شدن فیلیپ به محتویات موبایلش دست پیدا کند، پروسه‌ی باز کردن گوشی ادامه پیدا کرد که در پایان موفقیت آمیز هم نبود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

بسیاری از کارشناسان حقوقی معتقدند که عملکرد پلیس ایالت فلوریدا قانونی بوده است و از آنجایی که صاحب تلفن همراه فوت شده بود، بازکردن قفل موبایلش نمی تواند نقض قانون حریم شخصی به شمار آید. به همین دلیل حتی نیاز نبوده که مجوزی برای این پروسه صادر شود.

با این حال پروفسور «چارلی رز» از دانشگاه حقوق استانتون معتقد است که شاید فرد فوت شده دیگر انتظار ندارد حریم شخصی‌اش حفظ شود اما خانواده‌ی او هنوز از چنین حقی برخوردارند. به همین دلیل است که وی استفاده از اثر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - انگشت یک قربانی برای باز کردن قفل موبایلش را غم‌انگیزترین اتفاقی می‌داند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - که ممکن است برای یک خانواده‌ اتفاق بیفتد.

برخی کارشناسان باور دارند که استفاده از اثر انگشت یک فرد مرده برای باز کردن قفل موبایلش، نقص متمم پنجم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا به شمار رود اما یک قاضی ادعای یاد شده را رد می‌کند. جالب اینجاست که پرسیدن پسورد گوشی از یک شخص جرم به حساب می‌آید اما استفاده از اثر انگشت وی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - برای باز کردن موبایلش مشکلی ندارد. تفاوت اینجاست که زمانی که از یک مظنون، پسورد موبایلش را می‌پرسید، او مجبور است اطلاعاتی از ذهنش در اختیار پلیس قرار دهد اما از آنجایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - که حین استفاده از اثر انگشت یک فرد اطلاعاتی جابجا نمی‌شود، این روند قانونی بوده و پروسه‌ای عادی تلقی می‌شود.

با این حال به نظر میرسد که قوانین موجود در این زمینه ممکن است تغییراتی پیدا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - کند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - چرا که قانونی بودن این پروسه چندان منطقی نبوده و با عقل جور در نمی‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone