🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37897.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سازندگان بزرگترین هواپیمای دنیا از تاریخ پرواز آن خبر می دهند

کمپانی استراتولانچ در سی و چهارمین سمپوزیم فضایی اعلام کرد که بزرگترین هواپیمای تاریخ در تابستان سال جاری به پرواز در خواهد آمد. این هواپیمای غول پیکر که «استراتولانچ» نام دارد، با دو کابین مجزا، 226 تن ...

کمپانی استراتولانچ در سی و چهارمین سمپوزیم فضایی اعلام کرد که بزرگترین هواپیمای تاریخ در تابستان سال جاری به پرواز در خواهد آمد.

این هواپیمای غول پیکر که «استراتولانچ» نام دارد، با دو کابین مجزا، 226 تن وزن و برخورداری از بال هایی به طول 117 متر می تواند وزنی برابر با 590 تن را تحمل کند.

این غول فلزی قبلا دو تست موتورهای توربوفن و حرکت روی باند فرودگاه با سرعت 74 کیلومتر بر ساعت را با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - موفقیت پشت سر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گذاشته و و پیش از پرواز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نهایی در تابستان باید سه آزمایش دیگر را نیز طی کند. کمپانی طراح این هواپیما توسط یکی از بنیانگذاران مایکروسافت به نام پل آلن بنیانگذاری شده که به «مرد ایده پرداز» شهرت دارد.تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

هدف اصلی در تست های آتی این است که سرعت استراتولانچ به ترتیب مرز 128 و 222 کیلومتر بر ساعت را که برای اوج گرفتن الزامی است، رد کند. از آنجایی که هواپیمای مذکور تست های قبلی را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته و نیاز به انجام اصلاحات خاصی نداشته، مهندسان امیدوارند در تابستان آن را روانه آسمان کنند.

هدف اصلی از طراحی این پرنده، توسعه یک سکوی پرتاب در میان آسمان بوده است. به عبارت دیگر راکت های سبک و محموله هایی از قبیل ماهواره به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میانه دو کابین استراتولانچ متصل می شوند، سپس خلبان هواپیما را تا ارتفاع مشخصی بالا برده و بار را رها می کند که نسبت به روش های فعلی بسیار مقرون به صرفه تر به نظر می رسد.

برنامه های این شرکت به همین جا ختم نمی شود و پس از موفقیت در مراحل اولیه، حمل سه موشک به صورت همزمان را در دستور کار خود قرار دهند. در صورت موفقیت استراتولانچ در پروازهای آزمایشی، «ادارهٔ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوانوردی فدرال آمریکا» FAA از ایمن بودن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن اطمینان حاصل کرده و مجوزهای لازم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را صادر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone