🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42590.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: نسل بعدی اپل واچ به ارتباط LTE مجهز می شود

«مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities به تازگی وضعیت نسل بعدی ساعت هوشمند اپل را پیش بینی کرده است. او می گوید «اپل واچ 3» در دو مدل با پشتیبانی از ارتباط LTE و ...

«مینگ-چی کو» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities به تازگی وضعیت نسل بعدی ساعت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - هوشمند اپل را پیش بینی کرده است. او می گوید «اپل واچ 3» در دو مدل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - با پشتیبانی از ارتباط LTE و بدون آن عرضه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - می شود، اما از طراحی کلی مشابه با دو نسل قبلی برخوردار بوده و خبری از فرم فکتور جدید نخواهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - بود.

بلومبرگ هم قابلیت اتصال به شبکه LTE - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - در نسل جدید اپل واچ را تأیید کرده است

به گفته «کو»، اپل واچ همچنان در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - دو اندازه 38 و 42 میلیمتری به دست خریداران می رسد. حدود 10 روز قبل خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که اپل می خواهد ساعت هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه موبایل را معرفی کند تا کاربران را از ارتباط دائمی با آیفون بی نیاز سازد. پس از آن «جان گروبر» نویسنده وب سایت معروف Daring Fireball خبر از فرم فکتور و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - طراحی کاملاً جدید نسل بعدی اپل واچ داد. بنابراین پیش بینی «کو» را می توان به منزله تأیید خبر اول و تکذیب دومی قلمداد کرد.

مؤسسه KGI پیش بینی می کند که نسل سوم اپل واچ فقط از شبکه LTE پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - می کند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - با نسل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - سوم شبکه موبایل یعنی 3G سازگار نخواهد بود؛ به همین دلیل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - شاید محدودیت هایی در عرضه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - این ساعت هوشمند به بازارهای مختلف - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - به وجود آید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان

بلومبرگ می گوید هر چهار اپراتور برتر آمریکا یعنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - AT&T، ورایزن، تی-موبایل و اسپرینت از اپل واچ 3 پشتیبانی می کنند، اما هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این دستگاه وجود ندارد. جدا از اضافه شدن ارتباط LTE، انتظار می رود که نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل به سخت افزاری قوی تر مجهز گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پانتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر تعمیرگاه شما شهرک ژوان کامیاران سرویس میده؟
پاسخ: بله در شهرک ژوان شهر کامیاران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone