🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42579.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

یک هفته با اپلیکیشن‌های ایرانی؛ آغاز جشنواره «متولد ایران» در کافه بازار

«متولد ایران» عنوان دومین جشنواره کافه‌بازار در حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل است که از امروز الی ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این مدت صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ...

«متولد ایران» عنوان دومین جشنواره کافه‌بازار در حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل است که از امروز الی ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این مدت صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص می یابد و محصولات شماری از توسعه‌دهندگان خلاق و پرتلاش، در معرض دید ۳۴ میلیون کاربر ایرانی این سرویس قرار می‌گیرد.

کافه بازار خبر می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - در سال گذشته و تجربه اول برگزاری این جشنواره، نصب برنامه‌های ایرانی با ۱۵ درصد رشد مواجه شد. «یاسمن حقیقی خوشخو»، مدیر اجرایی جشنواره «متولد ایران» می‌گوید: «اگر به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - تولیدات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - ایرانی اعتماد کنیم و از آنها بیشتر بهره ببریم، تولید محصول باکیفیت ایرانی رشد شتابان‌تری خواهد گرفت.»

کافه‌بازار امیدوار است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - این اقدام با همراهی بیش از ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی، علاوه بر شناساندن محصولات با کیفیت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بیشتر به برنامه‌ها و بازی‌های داخلی و رونق بیشتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - این صنعت در ایران شود. مدیر اجرایی این جشنواره اظهار امیدواری می‌کند که همهٔ مردم به این باور برسند که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - بسیاری از تولیدات ایرانی، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - باکیفیت‌ هستند و با حمایت از محصول بومی تولیدشده توسط هموطنان، می‌توان رشد صنعت اپلیکیشن موبایل در ایران را سرعت بخشید.

در هفته حمایت از محصولات ایرانی، کاربران علاقه‌مند در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای حمایت از تولیدکنندگان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - اپلیکیشن و بازی ایرانی، با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - هشتگ «#متولدایران» محبوب‌ترین بازی و برنامه‌های ایرانی روی موبایل خود را معرفی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - کنند. در پایان، محصولات محبوب‌تر در بازار به مخاطبان و کاربران معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone