🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42585.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

استرالیا بزرگترین نیروگاه خورشیدی-گرمایی دنیا را می سازد

بر اساس اظهارات رسمی مقامات استرالیا این کشور قصد دارد برای تأمین نیازهای بخش دولتی، یک نیروگاه خورشیدی-گرمایی 150 مگاواتی را تحت عنوان پروژه «Aurora» با بودجه 650 میلیون دلاری در جنوب استرالیا احداث کند. ...

بر اساس اظهارات رسمی مقامات استرالیا این کشور قصد دارد برای تأمین نیازهای بخش دولتی، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک نیروگاه خورشیدی-گرمایی 150 مگاواتی را تحت عنوان پروژه «Aurora» با بودجه 650 میلیون دلاری در جنوب استرالیا احداث - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند.

پیمانکار نیروگاه مورد بحث شرکت «SolarReserve» بوده که پیش از این پروژه های بزرگی مانند مزرعه خورشیدی 1600 هکتاری در صحرای نوادا را انجام داده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان

اما تفاوت نیروگاه های خورشیدی-گرمایی با سایر نیروگاه هایی که از نور خورشید برای تولید انرژی استفاده می کنند، بهره گیری از آینه به جای پنل های خورشیدی است که این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - آینه ها نور خورشید را در برج مرکزی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - متمرکز کرده و با داغ کردن نمک مذاب موجود در محفظه، انرژی لازم برای راه اندازی یک توربین بخار را فراهم می کنند.

برق مازاد نیروگاه جدید به شبکه محلی تزریق می شود

در حال حاضر، مصرف برق کل بخش های زیرمجموعه دولت استرالیا برابر 125 مگاوات بوده که 25 مگاوات تولید مازاد نیروگاه جدید، وارد شبکه محلی خواهد شد. همچنین بد نیست بدانید که پروژه Aurora پس از تکمیل، سالانه 495 گیگاوات برق تولید کرده و تبدیل به بزرگترین نیروگاه خورشیدی-گرمای دنیا خواهد شد.

البته برخی از متخصصین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - نسبت به کارایی نیروگاه های خورشیدی-گرمای بدبین بوده و معتقدند در بعضی شرایط مانند وزش بادهای شدید، محفظه نمک مذاب قادر به حفظ گرمای تولیدی نبوده و نمی تواند به صورت بهینه، انرژی مورد نیاز توربین را فراهم کند.

با این حال دولت استرالیا امیدوار است با احداث نیروگاه جدید در کنار سایر روش های پاک تولید انرژی، شبکه تأمین برق خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - را گسترش داده و آلودگی های زیست محیطی و هزینه های تأمین انرژی را کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone