🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42588.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر زنده از پرچمدار سونی اکسپریا XZ1

بر اساس اخبار موجود، کمپانی سونی می خواهد پرچمدار جدید خود «اکسپریا XZ1» را طی مراسم ویژه ای در 9 شهریور و درست پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه IFA معرفی کند. حالا تقریباً ...

بر اساس اخبار موجود، کمپانی سونی می خواهد پرچمدار جدید خود «اکسپریا XZ1» را طی مراسم ویژه ای در 9 شهریور و درست پیش از آغاز به کار رسمی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - نمایشگاه IFA معرفی کند.

حالا تقریباً دو هفته مانده به رونمایی، تصاویر زنده ای از موبایل مورد بحث منتشر شده که علاوه بر شکل ظاهری، اطلاعاتی نیز در زمینه مشخصات فنی دستگاه به همراه دارند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندرانتعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندرانتعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران

با توجه به تصاویر، شاهد وفاداری سونی به زبان طراحی «OmniBalance» هستیم که باعث می شود پنل جلویی موبایل جدید، تفاوت چندانی با مدل های XZs  ،XZ و XZ Premium نداشته باشد.

از طرف دیگر به جز محل قرارگیری نوارهای آنتن (که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - حاکی از بدنه فلزی هستند) و همچنین لوگوی NFC در کنار فلش دوربین، نوآوری خاصی در دیزاین اکسپریا XZ1 دیده نمی شود.

حضور چیپست اسنپدراگون 835 در XZ1 تأیید شد

اما نکته جالب درباره تصاویر جدید، وجود برچسب مشخصات فنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - روی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - پنل جلوی تلفن مذکور است که اطلاعات جالبی به همراه دارد. طبق نوشته های موجود در این برچسب، موبایل XZ1 به چیپست اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده و از یک نمایشگر 5.2 اینچی HDR بهره می برد.

پرچمدار سونی همچنین دارای دوربین 19 مگاپیکسلی «MotionEye» با توانایی فیلمبرداری 960 فریم در ثانیه بوده و از سنسور 13 مگاپیکسلی سلفی و اسپیکرهای استریو بهره مند شده، و از گواهی IP68 یا IP65 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و غبار استفاده می کند.

لازم به ذکر است که علاوه بر تصاویر و مشخصات بالا، یک رندر کامپیوتری نیز از اکسپریا XZ1 منتشر شده که در ادامه مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone