🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28321.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسر سری لپ‌تاپ ConceptD را با تمرکز ویژه بر طراحی معرفی کرد

ایسر از برند جدید لپ‌تاپ‌های خود با نام ConceptD رونمایی کرده که به طور خاص برای طراحی و ویرایش ویدیو در نظر گرفته شده است. در این محصولات، ایسر از ظرفیت و طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ ...

ایسر از برند جدید لپ‌تاپ‌های خود با نام ConceptD رونمایی کرده که به طور خاص برای طراحی و ویرایش ویدیو در نظر گرفته شده است.

در این محصولات، ایسر از ظرفیت و طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود استفاده کرده و آن‌ها را به محصولی مناسب برای انجام کارهایی مانند ویرایش حرفه‌ای ویدیو و تصویرسازی تبدیل کرده است. به طور کلی این سری شامل سه مدل ConceptD 9 ،ConceptD 7 و ConceptD 5 می‌شود.

در این میان این سه مدل، ConceptD 9 از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره می‌برد. به گفته ایسر، این محصول به طور ویژه‌ای برای طراحی و کارهای 3D در نظر گرفته شده است. ConceptD 9 به یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی 4K مجهز شده و از قلم‌های Wacom نیز پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ از یک پردازنده نسل نهمی Core i9 اینتل استفاده می‌کند و از ۳۲ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. درون ConceptD 9 پردازنده گرافیکی RTX 2080 و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - حافظه SSD قرار گرفته است. این دستگاه از سیستم خنک کننده Aeroblade بهره‌ می‌برد که پیش از این در لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر شاهد آن بودیم.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تکنولوژی لولای Ezel Aero و صدای فن کمتر از ۴۰ دسیبل اشاره کرد.

مدل ConceptD 7 با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی 4K اندازه کوچک‌تری نسبت به ConceptD 9 دارد. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل نهمی Core i7 اینتل بهره‌مند است که با پردازنده گرافیکی RTX 2080 Max-Q یا RTX 2060 همراه خواهد شد. از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - نظر پشتیبانی از رم و حافظه، این دستگاه تفاوتی با مدل ConceptD 9 ندارد اما بر خلاف محصول ذکر شده، در ConceptD 7 شاهد پشتیبانی از قلم نخواهیم بود.

در نهایت لپ‌تاپ ConceptD 5 قیمت ارزان‌تری نسبت به ۲ مدل بالا خواهد داشت اما همچنان با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - یک کامپیوتر قدرتمند طرف هستیم. این لپ‌تاپ نیز به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K مجهز شده و از یک پردازنده نسل هشتمی Core i5 یا Core i7 اینتل بهره خواهد برد. در ضمن، ConceptD 5 از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - گرافیک آنبورد AMD Radeon RX Vega M استفاده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - خواهد کرد. ConceptD 5 بستگی به مدلی که کاربر انتخاب می‌کند، ۱۶ یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و برای حافظه داخلی نیز با گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و در نهایت ۱ ترابایتی روبرو خواهید بود.

مدل‌های ConceptD 5 و ConceptD 7 به ترتیب ۱۶۹۹ و ۲۲۹۹ دلار قیمت خواهند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - داشت و این در حالی است که ConceptD 9 با قیمت ۴۹۹۹ دلار از ماه ژوئن (خرداد - تیر) در دسترس خریداران قرار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - خواهد گرفت.

همزمان با این سری، ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سنقر استان کردستان - خود نیز رونمایی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone