🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22495.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

این سنسور نانومتری با جایگزینی ECG سلامت قلب را پایش می‌کند

صدای ضعیف و نامحسوسی که قلب و ریه‌ها تولید می‌کنند در عین حال که نامحسوس هستند، اطلاعت مهمی از وضعیت سلامت عمومی بدن را نشان می‌دهند. اکنون محققین موفق شده‌اند سنسور بسیار بسیار کوچکی تولید ...

صدای ضعیف و نامحسوسی که قلب و ریه‌ها تولید می‌کنند در عین حال که نامحسوس هستند، اطلاعت مهمی از وضعیت سلامت عمومی بدن را نشان می‌دهند. اکنون محققین موفق شده‌اند سنسور بسیار بسیار کوچکی تولید کنند که تحلیل صدا و سیگنال‌های تولید شده از این دو ارگان حیاتی را ساده‌تر می‌کند.

دانشمندان دانشگاه جورجیا تک می‌گویند این سنسور به اندازه یک کفشدوزک بوده و می‌توان آن را به هر لباسی متصل کرد. در عمل کارکرد این سنسور مشابه الکتروکاردیوگرام است و به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - کمک پچ‌های الکترودی که به بدن متصل می‌شود، سیگنال‌های الکتریکی حاصل از فعالیت‌های قلبی را نشان می‌دهد. در نهایت به کمک تحلیل و بررسی این سیگنال‌ها می‌توان ریتم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - ضربان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - قلب، جریان خون و دیگر معیارهای مهم ارگان‌های حیاتی بدن را به دست آورد.

فرخ ایازی پروفسور دانشگاه جورجیا تِک، سرپرست ارشد این تحقیقات، می‌گوید:

«در حال حاضر پزشکان به کمک الکتروکاردیوگرام‌ها می‌توانند اطلاعات به دست آمده از قلب را تحلیل کنند. البته الکتروکاردیوگرام‌ها تنها محدود به پایش پالس‌های الکتریکی هستند. قلب یک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - سیستم مکانیکی است که در آن عضلات خون را پمپاژ می‌کنند و رگ‌ها نیز باز و بسته می‌شوند. صدا و حرکت به خصوصی که از این فرایندها منتشر می‌شود، توسط الکتروکاردیوگرام تشخیص داده نمی‌شوند. همچنین الکتروکاردیوگرام‌ها نمی‌توانند کارکرد ریه‌ها را تشخیص دهند.»

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس

سنسوری که ایازی و تیمش توسعه داده‌اند، می‌تواند مشکلات الکتروکاردیوگرام‌ها را جبران کند. این سنسور از دو لایه بسیار ریز سیلیکون تشکیل شده که فاصله بین آن‌ها تنها ۲۷۰ نانومتر یا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - ۵ هزارم قطر موی انسان است. این دو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - لایه به عنوان الکترود عمل کرده و در صورت تشخیص صدا و لرزش‌های مختلف بدن، ولتاژ مشخصی را در قالب یک جریان از میان خود عبور می‌دهند.

بر اساس گفته‌های محققین، این سنسور می‌تواند تفاوت بین صدای تولید شده توسط ارگان‌های بدن را از صداهای محیطی تشخیص داده و با تبدیل صدای داخل بدن به سیگنال‌های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - الکتریکی قابل خواندن، سلامت و وضعیت عمومی قلب و ریه شخص را اعلام کند. ایازی در ادامه می‌گوید «اگر این سنسور به پوست یا لباس هم برخورد کند، صدای حاصل از اصطکاک را تشخیص نمی‌دهد، ولی به صدای منتشر شده از داخل بدن بسیار حساس بوده و می‌تواند لرزش‌ها و صدها را از روی لباس نیز تشخیص دهد».

از توانایی‌های این سنسور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - می‌توان به تشخیص ضربان قلب، نرخ تنفس و صدای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - ریه‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - اشاره کرد. در کنار این‌ها، سنسور می‌تواند فعالیت‌های کاربر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - ماند راه رفتن را نیز تشخیص داده و با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - همگام‌سازی داده‌های به دست آمده از ریه و قلب شخص، تصویری کلی از سلامت عمومی کاربر را ارائه کند. محققین عقیده دارند در آینده می‌توانند از این سنسور برای تشخیص فشار خون نامنظم و رشد یک سلول سرطانی در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - ریه نیز بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone