🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23083.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اختلال گسترده در سرویس های VPN چین بعد از شیوع کرونا ویروس

دولت چین برای جلوگیری از اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کرونا ویروس توسط شهروندان خود و اتباع خارجی ساکن در این کشور عملکرد کلیه سرویس های VPN را در داخل خاک خود با اختلال روبرو ...

دولت چین برای جلوگیری از اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کرونا ویروس توسط - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - شهروندان خود و اتباع - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - خارجی ساکن در این کشور عملکرد کلیه سرویس های VPN را در داخل خاک خود با اختلال روبرو کرده است.

چین در واقع با جلوگیری از دسترسی شهروندانش به VPN با سهولت بیشتری می تواند کنترل جریان اطلاعات را به داخل یا خارج از مرزهایش در دست بگیرد. این کار گرچه از انتشار اخبار کذب در رابطه با کرونا ویروس جلوگیری می کند اما همزمان مانع از آن می شود که شهروندان و اتباع خارجی مستقر در داخل خاک این کشور به اطلاعات مربوط به کرونا ویروس در اقصی نقاط دنیا دست پیدا کنند.

کاربران چینی با کمک وی پی ان ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - میتوانند فایروال عظیم چین را دور بزنند و البته که دولت چین نیز تا حدودی اجازه فعالیت این سرویس ها در داخل خاک خود را صادر کرده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان

البته لازم به ذکر است که دولت چین فعالیت سرویس های VPN خصوصی ثبت نشده را در خاک خود ممنوع کرده با این حال سرویس های ثبت شده در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - سامانه های دولتی این کشور اجازه فعالیت دارند. VPNهای ثبت شده هم عمدتا توسط کسب و کارهای خارجی و داخلی چین مورد استفاده قرار می گیرند که برای انجام امور روزمره خود باید اینترنت جهانی دسترسی داشته باشند. برای مثال بسیاری شرکت های چینی حضوری پررنگ در توییتر دارند هرچند که این وبسایت در خاک چین مسدود است. در واقع - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - تمامی این شرکت ها از وی پی ان برای حضور در توییتر استفاده میکنند.

طبق گفته چارلی اشمیت مدیر وبسایتی به نام Greatfire که عملکرد VPNها در چین را در نظر دارد از زمان شیوع کرونا ویروس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - در چین، گلایه های کاربران در مورد از کار افتادن سرویس های VPN در این کشور رو به افزایش است.

گفتنی است Greatfire سرعت سرویس های VPN چین را طی یک دوره ۶۰ روزه زیر نظر گرفته و طبق آخرین ارزیابی های صورت گرفته توسط آن از زمان شیوع این بیماری از مجموع ۱۵ مورد سرویس ارائه شده در این کشور ۱۰ مورد آن با افت قابل توجه عملکرد روبرو شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone