🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34188.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با ارائه یک به‌روزرسانی Wear OS را متحول خواهد کرد

گوگل ساعاتی پیش و با انتشار یک پست وبلاگی، از به‌روزرسانی اساسی سیستم عامل پوشیدنی‌های هوشمند خود موسوم به Wear OS خبر داد. تمرکز اصلی گوگل در این آپدیت روی کاربردپذیری سیستم عامل، ارائه قابلیت‌‌های ...

گوگل ساعاتی پیش و با انتشار یک پست وبلاگی، از به‌روزرسانی اساسی سیستم عامل پوشیدنی‌های هوشمند خود موسوم به Wear OS خبر داد. تمرکز اصلی گوگل در این آپدیت روی کاربردپذیری سیستم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - عامل، ارائه قابلیت‌‌های جدید برای Google Health و دستیار اسیستنت و البته طراحی جدید رابط کاربری بوده است.

اولین تغییر را در منوی نوتیفیکیشن‌ها مشاهده خواهید کرد. حالا ناوبری در این محیط آسان‌تر شده، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - آیتم‌ها فشرده تر شده‌اند و به میان‌برهای جدید و کارآمدی در این بخش دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال، یک سوایپ ساده به سمت بالا می‌تواند کلیه نوتیفیکیشن‌های دریافتی‌تان را در یک صفحه به نمایش بگذارد . ضمنا از همینجا به پاسخ‌های هوشمند هم دسترسی دارید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان

همچنین با سوایپ به پایین، دسترسی سریع به میان‌برهایی مثل گوگل‌پلی و قابلیت "Find my phone" برایتان فراهم می‌شود که تا پیش از این در Wear OS ممکن نبود. اما تغییر بعدی را در عملکرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - گوگل اسیستنت مشاهده خواهید کرد. دستیار گوگل حالا در Wear OS هوشمندتر از همیشه شده و فرمان‌های پیچیده‌تری را برایتان انجام می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان

به عنوان مثال، می‌تواند هنگام رزرو هتل یا برنامه‌ریزی سفر با هواپیما اطلاعات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - لازم را به طور هوشمند در اختیارتان بگذارد. همچنین در صورت احتمال بارش شدید باران و برف یا وجود ترافیک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - سنگین در مسیر، گوگل اسیستنت می‌تواند از طریق ساعت به شما هشدار بدهد. و نکته خوب اینکه دستیار هوشمند گوگل به لطف یادگیری ماشینی هر روز در انجام این کار بهتر و دقیق‌تر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان

اما در نهایت Google Health اپلیکیشنی بوده که در Wear OS دستخوش تغییرات فنی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - ظاهری فراوانی شده. تیم سازنده این اپ برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - هر چه کاربردی‌تر شدن برنامه، با سازمان بهداشت جهانی و انجمن قلب آمریکا وارد همکاری شده‌اند تا طبق اصول - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - علمی شما را برای داشتن جسمی سالم کمک کنند. در راستای رسیدن به این هدف دو قابلیت Heart Points و Move Minutes به اپ اضافه شده که با ارائه پیشنهادات مختلف به شما برای رسیدن به اهداف سلامتی‌تان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - یاری می‌رسانند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان

اپلیکیشن Health به سادگی و فقط با یک سوایپ به راست روی صفحه ساعت ظاهر می‌شود. گوگل اعلام کرده که کلیه تغییرات یادشده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - را ماه آینده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کامیاران استان کردستان - برای Wear OS منتشر خواهد کرد؛ تقریبا هنگامی که Pixel Watch جدید گوگل روانه بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone