🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36033.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هواوی از موبایل اقتصادی Y3 2018 با اندروید گو رونمایی کرد

هواوی امروز نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کرد که مدل ۲۰۱۸ موبایل اقتصادی Y3 محسوب می شود. این اسمارت فون با ابعاد ۱۴.۴ در ۷.۳ در ۰.۹ سانتی متر و وزن ...

هواوی امروز نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کرد که مدل ۲۰۱۸ موبایل اقتصادی Y3 محسوب می شود.

این اسمارت فون با ابعاد ۱۴.۴ در ۷.۳ در ۰.۹ سانتی متر و وزن ۱۸۰ گرمی از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل بهره می برد که تراکم پیکسلی چندان چشم نوازی را برای کاربر به ارمغان نخواهد آورد.

از نظر سخت افزاری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - نیز هواوی ترجیح داده به جای اسنپدراگون سراغ نمونه های ارزان قیمت تر برود و به همین خاطر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - چیپست مدیاتک MT6737 با پردازنده ۴ هسته ای Cortex-A53 و معماری ۶۴ بیتی ۲۸ نانومتری را برای آن در نظر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - گرفته که سرعت کلاک ۱.۳۵ گیگاهرتزی را به ارمغان می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - آورد.

چیپست مذکور در کنار ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که امکان افزایش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - آن از طریق کارت حافظه اکسترنال وجود دارد.تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران

دوربین اصلی Y3 2018 از سنسوری ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 بهره می برد که در سمت راست آن فلش LED قرار دارد. در پنل جلو هم دوربین سلفی با سنسور دو مگاپیکسلی تعبیه شده که چندان نمی توان روی کیفیت تصاویر آن حساب باز کرد.

از دیگر قابلیت های این موبایل می توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پشتیبانی از دو سیم کارت 4G LTE اشاره کرد. وظیفه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - تامین انرژی نیز برعهده باتری ۲۲۸۰ میلی آمپر ساعتی قرار خواهد داشت.

Y3 2018 در رنگ های خاکستری و طلایی عرضه می شود اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن ارائه نشده، با این وجود با توجه به اقتصادی بودن و مشخصات سخت افزاری آن بعید است خرید آن مستلزم صرف هزینه زیادی باشد.

هدف گوگل از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - توسعه اندروید گو ارائه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چمستان استان مازندران - جدیدترین قابلیت های پلتفرم موبایلش به آن دسته از کاربرانی است که توانایی خرید مدل های پرچمدار را ندارند.

تماشا کنید: کیفیت فیلمبرداری دوربین هواوی نوا 3e

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone