🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36036.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

منابع مطلع از مشخصات چیپست کایرین ۹۸۰ خبر می دهند

یک منبع آگاه در صنعت فناوری اطلاعاتی را درباره مشخصات و تولید کننده چیپست مورد انتظار هواوی کایرین ۹۸۰ ارائه کرده که از قدرتمند بودن آن حکایت دارد. کمپانی هواوی سال گذشته در موبایل های ...

یک منبع آگاه در صنعت فناوری اطلاعاتی را درباره مشخصات و تولید کننده چیپست مورد انتظار هواوی کایرین ۹۸۰ ارائه کرده که از قدرتمند بودن آن حکایت دارد.

کمپانی هواوی سال گذشته در موبایل های میت ۱۰ و ۱۰ پرو از کایرین ۹۷۰ استفاده کرد. این چیپست سپس به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آنر ویو ۱۰، پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو راه پیدا کرد و حالا به نظر می رسد باید جای خود را به نسل بعدی یعنی کایرین ۹۸۰ بدهد.

با توجه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به بنچمارکی که در هفته های اخیرا از سری مورد انتظار میت ۲۰ منتشر شده احتمالا کایرین ۹۸۰ برای اولین بار در این سری از موبایل ها ظاهر خواهد شد. تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستانیک منبع مطلع در زنجیره تامین «صنایع نیمه هادی تایوان» TSMC تایید کرده که این تراشه توسط - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - TSMC و بر مبنای جدیدترین فرایند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 7 نانومتری تولید شود. پیش از این چیپ A12 اپل بر مبنای این فرایند پیاده سازی شده که میزان مصرف انرژی را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد.

علاوه بر این کایرین ۹۸۰ میزبان واحد پردازش عصبی Cambrian خواهد بود که توسط شرکت «فناوری های Cambricon» تولید می شود.

این کمپانی چینی در ساخت چیپ های هوشمند برای محاسبات ابری تخصص داشته و پیش از این سابقه همکاری با هواوی را در کارنامه دارد. نسل جدید چیپ های Cambrian امکان پردازش ۵ تریلیون محاسبه را به ازای هر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وات فراهم کرده و بسته به سطح پردازش مورد نیاز در نسخه های دو، چهار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و هشت هسته ای در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دسترس قرار دارند.

بر این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اساس کایرین ۹۸۰ از معماری ARM با هسته های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پردازشی کارآمد کورتکس A75 و پردازشگر گرافیکی اختصاصی هوآوی بهره خواهد برد. این چیپست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - احتمالا تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال جاری به موبایل های هوشمند راه پیدا نخواهد کرد.

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو از هواوی پی 20 پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone