🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36031.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اوبر از نمونه اولیه تاکسی پرنده خود رونمایی کرد؛ راهکاری ارزان برای همه

به تازگی شرکت اوبر از نمونه‌ی اولیه‌ای برای تاکسی‌های پرنده رونمایی نمود و مدعی شد که این سرویس گران نخواهد بود و افراد عادی هم خواهند توانست از این روش حمل و نقل استفاده کنند. ...

به تازگی شرکت اوبر از نمونه‌ی اولیه‌ای برای تاکسی‌های پرنده رونمایی نمود و مدعی شد که این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سرویس گران نخواهد بود و افراد عادی هم خواهند توانست از این روش حمل و نقل استفاده کنند. کمپانی یاد شده پس از معرفی این تاکسی پرنده اعلام نمود قصد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارد که سرویس حمل و نقل هوایی خود را تا سال ۲۰۲۰ تست کرده تا این کسب و کار بتواند در سال ۲۰۲۸ میلادی شروع به کار کند.

«دارا خسروشاهی» مدیر عامل ایرانی اوبر باور دارد که با پیشرفت روز افزون شهرنشینی و افزایش ترافیک، آیده حمل و نقل در آسمان‌ها رقم خواهد خورد. این مسئله موجب شده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که کمپانی یادشده سعی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کند زودتر از دیگران، این رویا را به حقیقت بدل کند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تاکسی پرنده یاد شده، در واقع یک وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی عمود پرواز یا eVTOL‌ است (که می‌تواند به صورت عمودی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از زمین بلند شده و در همین محل فرود آید). این نمونه‌ی اولیه در واقع شبیه یک هلیکوپتری است که ۵ پروانه‌ در اطرافش تعبیه شده باشد. البته این پروانه‌ها وظیفه‌ی مهم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بلند - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شدن و فرود عمودی را بر عهده دارند و نباید آنها را دست کم گرفت.

اوبر ادعا می‌کند که تعبیه شدن این ۵ پروانه‌، که قدری از دیگر هواگردها بیشتر است، موجب شده که این وسایل نقلیه کم صداتر و ایمن‌تر از موارد مشابه باشند. علاوه بر این تاکسی پرنده اوبر سرعتی بین ۲۴۰ تا ۳۲۰ کلیومتر بر ساعت دارد و.قادر خواهد بود طی تنها ۵ دقیقه شارژ شود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

کمپانی یاد شده خاطر نشان نمود با اینکه در ابتدا قرار است انسان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هدایت این هواگرد‌ها را برعهده بگیرد و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ۴ سرنشین آن را به مقصد برساند اما آنها امیدوارند در آینده، ویژگی رانندگی خودران را به این وسایل نقلیه اضافه کنند.

بر خلاف هلیکوپتر‌های معمولی که یک وسیله‌ی نقلیه لوکس محسوب می‌شوند، تاکسی پرنده جدید اوبر قرار است اقتصادی باشد تا افراد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - معمولی هم بتوانند از آن استفاده کنند. به گفته‌ی مدیر عامل جدید اوبر یکی از راه‌ها این است که هزینه هر سفر بین ۴ سرنشین مختلف تقسیم شود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و درواقع هزینه‌ی این سرویس برای هر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نفر ۲۵ درصد کاهش پیدا کند. علاوه بر این کمپانی مذکور سعی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرده از طریق همکاری با ناسا، قدم اول را در کنترل ترافیک هوایی بردارد تا در رقابت‌های بعدی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برنده باشد.

 

تماشا کنید: جابجایی ده هزار مسافر با تاکسی‌های هوایی Volocopter چگونه ممکن خواهد شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone