🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23695.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ویوو از گوشی گیمینگ iQOO پرو با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس

ویوو از گوشی جدید خود به نام iQOO پرو رونمایی کرد. این اسمارت فون در دو مدل 4G و 5G به بازار عرضه خواهد شد. از مهم ترین ویژگی های این دو مدل می توان ...

ویوو از گوشی جدید خود به نام iQOO پرو رونمایی کرد. این اسمارت فون در دو مدل 4G و 5G به بازار عرضه خواهد شد. از مهم ترین ویژگی های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - این دو مدل می توان به برخورداری از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس و شارژ سریع 44 واتی اشاره کرد.

ویوو iQOO پرو و iQOO پرو 5G از نمایشگر 6.41 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل برخوردارند. حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. در زیر قاب چیپست قدرتمند و اورکلاک شده اسنپدراگون 855 پلاس قرار گرفته که پیش از این در گوشی ایسوس ROG Phone 2 دیده بودیم.

هر دو گوشی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - فوق از دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.79، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با ضریب اف f/2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج برخوردار هستند. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی با اپرچر f/2.0 است. هر دو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی بهره مندند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان

ویوو iQOO پرو (مدل 4G) در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. مدل پایه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به قیمت 451 دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدلی که رم 12 گیگابایتی دارد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - 445 دلار قیمت گذاری شده است.

iQOO پرو 5G - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - در سه مدل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - عرضه می شود. مدل 8/128GB به قیمت 536 دلار، مدل 8/256GB به قیمت 564 دلار و مدل 12/128GB با برچسب قیمتی 578 دلار قابل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - خریداری هستند.

ویوو iQOO پرو و iQOO پرو 5G با سیستم عامل اندروید 9 (پای) با رابط کاربری Funtouch ویرایش 9 و در رنگ های مشکی (Racing Black) و آبی (Le Mans Blue) به دست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - خریدار می رسند.

ویوو iQOO پرو در حال حاضر برای شهروندان چینی قابل پیش خرید بوده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - و از تاریخ 30 اوت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - (8 شهریور) به ویترین مغازه ها راه خواهد یافت. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - ویوو iQOO پرو 5G نیز از تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - به بازار عرضه خواهد شد. ویوو هنوز برنامه ای برای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - عرضه این گوشی ها در خارج از چین ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone